Gå til innhold

In Flames - Fantråd


Tatt av vinen

Anbefalte innlegg

Hva får man om man setter sammen 5 hardbarkede svenske karer fra Gøteborg? Jo, man får et melodic death metalband som overgår Volvo, Abba, Ikea og alt svenskene har å by på - In Flames. Første låtene jeg hørte var fra det første albumet, Lunar Strain, men sa meg ikke særlig overbevist. Den gang var Mikael Sanne vokalist, noe som svekket bandet betraktelig fra hva det er i dag. I dag finner vi Anders Fridén (tidligere vokalist i Dark Tranquility) som vokalist i dette fantastiske bandet, som er en helt enestående vokalist i mine øyne.

 

Album:

- Lunar Strain

- Subterranean

- The Jester Race

- Whoracle

- Reroute To Remain

- Clayman

- Colony

- Soundtrack To Your Escape

- Come Clarity

 

Medlemmer:

* Daniel Svensson - Trommer

* Anders Fridén - Vokal

* Peter Iwers - Bass

* Björn Gelotte - Gitar

* Jesper Strömblad - Gitar

 

Formeninger/kommentarer? :)

 

Kun en liten "guide". Oppdateres trolig senere.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
In Flames er et melodisk metall band som har hatt noen gode album

men de har ikke utmerket seg noe mer en andre band i samme sjangeren, de har blitt mye mer progressiv de 3 siste albumene som har gjort dem mer "spiselig" for almenheten, men jeg synes de har offret for mye av det gamle imaget.

7126929[/snapback]

 

Og du mener dette er positivt/negativt?

Lenke til kommentar
Jaså?

 

Er det bare meg eller er In Flames veldig godt likt av wannabe-goth-fjortiss-jenter?

7127735[/snapback]

hoho, sier meg enig med deg :p

7127962[/snapback]

7128039[/snapback]

Altså, ikke at jeg bryr meg om hvem som liker musikken. Men en kompis av meg henger på en lattis side som heter snadder.com Har sett en del brukere der som er jenter som kler seg i svart å hører på James Blunt og In Flames. Skjønner hva jeg mener? Selv hører jeg veldig mye på In Flames.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...