Gå til innhold

In Flames - Fantråd


Tatt av vinen

Anbefalte innlegg

Dra på en konsert med Soilwork og forsøk å si at In Flames er bedre etterpå ;)

 

Men IF har mye bra, spesielt fram til og med Reroute to Remain. Noen gullkorn på de to siste og, men man hører seg litt for fort lei..

7464189[/snapback]

 

Dra på en konsert med In Flames, og si at Soilwork er bedre. Nei, det går ikke. : P Uansett, syns Soilwork er veldig bra, men In Flames sparker dem langt ned i støvlene I.M.O.

7464819[/snapback]

 

Vel.. Speed/Strid er en kløpper på å få med seg publikum, i større grad enn Friden er. Ingen av de (mange) IF konsertene jeg har fått med meg kommer i nærheten av å mørbanke meg like mye som en Soilwork-gig :)

 

Men på plate er det helt etter humøret hva som treffer best. Vil man ha tyngde med en dose rock'n'roll velger man Soilwork, føler man for mer mekaniske saker er IF et sikkert valg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Reroute to Remain vil jeg anbefale da.

Personlig Synes jeg Colony, Clayman og Reroute er de 3 beste platene.

7461982[/snapback]

 

Helt enig! Jeg er in flames fan men har aldri likt de eldre albumene noe særlig, mye pga en annen vokalist. Anders FTW!

 

Vil si at In Flames var på toppen ved albummene "Whoracle" til Reroute to remain". Etter de albumene synes jeg musikken bare har gått en vei; ned. STYE var helt greit, men ble derimot ganske skuffet av CC. Håper ikke de ffortsetter den utviklingen..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...