Gå til innhold

In Flames - Fantråd


Tatt av vinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eldste albumet er jo beintøft. Spekket med godlåter og kjempemye bra spilling. Vokalen er helt grei, trengs bare litt tid til å bli vant med den.

Av de nyere platene så syns jeg det er greit nok, en del veldig bra låter, men samtidig så har jeg "vokst" litt ifra dem. Men det er ingen tvil om at In Flames er helt kurant musikk.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Behind space!! :D

 

Jeg begynner personlig å bli litt lei in flames nå. Jeg likte de godt før, når de gode gamle skivene briljerte. Det "nye" in flames er også helt kurrant, og noen av sangene har virkelig noe ved seg, kanskje derfor de blir så "fjortiss wannabe etc".. Man merker det er fengende, selv om man ikke får den sterke METAL følelsen alltid.

 

Men nå har jeg sett in flames live 4 ganger.. 2x på rockefeller, 1x på downloadfestival og 1x spektrum.. det er skikkelig liv når in flames spiller opp til dans ;) men det blir mye av det samme.

Lenke til kommentar
Må finne på noe å ønske meg til jul... Hvilken av cd-ene til In Flames er best? :blush: jeg har ikke hørt på dem så lenge, men liker only for the weak, trigger, come clarity og egentlig de fleste sangene jeg har hørt av dem :)

7461323[/snapback]

 

Reroute to Remain vil jeg anbefale da.

Personlig Synes jeg Colony, Clayman og Reroute er de 3 beste platene.

Lenke til kommentar
Dra på en konsert med Soilwork og forsøk å si at In Flames er bedre etterpå ;)

 

Men IF har mye bra, spesielt fram til og med Reroute to Remain. Noen gullkorn på de to siste og, men man hører seg litt for fort lei..

7464189[/snapback]

 

Dra på en konsert med In Flames, og si at Soilwork er bedre. Nei, det går ikke. : P Uansett, syns Soilwork er veldig bra, men In Flames sparker dem langt ned i støvlene I.M.O.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...