Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt mobilen i noen timer nå, og er fornøyd. Selv om jeg ikke har fått satt meg inn i alt.. Skjønner hva folk mener med litt lyssvak skjerm, hadde den ved siden av en Samsung D500, og man så god forskjell på skjermene. Men det er ikke noe problem for en vanlig bruker, tror jeg. Foreløpig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Ho-ho-ho, nå skal mobilgutten i prisguiden kjøpe seg ny mobil selv om en liten måned. Har funnet ut at denne telefonen gir mest for pengene med de spesifikasjonene jeg er ute etter. Medregnet et vanvittig lekkert design, selvfølgelig.

 

Har noen spørsmål om denne:

- Batteritiden er ikke oppgitt til å være særlig bra. Er den det?

- Den lille tøyflappen ser irriterende ut. Er den det?

- Denne telefonene er jo liten og har kamera på tastaturdelen av telefonen. En skulle tro at pekefingeren har en tendens til å havne over kameralinsa?

- Kan man ta bilder med telefonene igjen og bruke den ytre skjermen som søker slik at det likner litt på et kamera?

- Har den A2DP?? Nokia sier ingenting om det, men det står oppført et A2DP-hodesett som tilbehør til den på sidene deres, og jeg har lest på flere nettsider at den har det.

- Hvordan er det med programvare og PC? Den har jo mini-USB-inngang, kan denne brukes uten noen spesiell programvare innstallert på PC-en? (Eventuelt kun en driver fra Nokia?)

 

Huff, ble litt mange spørsmål, det... Håper noen tar seg tid til å svare på det de kan. :)

Lenke til kommentar
Ho-ho-ho, nå skal mobilgutten i prisguiden kjøpe seg ny mobil selv om en liten måned. Har funnet ut at denne telefonen gir mest for pengene med de spesifikasjonene jeg er ute etter. Medregnet et vanvittig lekkert design, selvfølgelig.

 

Har noen spørsmål om denne:

- Batteritiden er ikke oppgitt til å være særlig bra. Er den det?

- Den lille tøyflappen ser irriterende ut. Er den det?

- Denne telefonene er jo liten og har kamera på tastaturdelen av telefonen. En skulle tro at pekefingeren har en tendens til å havne over kameralinsa?

- Kan man ta bilder med telefonene igjen og bruke den ytre skjermen som søker slik at det likner litt på et kamera?

- Har den A2DP?? Nokia sier ingenting om det, men det står oppført et A2DP-hodesett som tilbehør til den på sidene deres, og jeg har lest på flere nettsider at den har det.

- Hvordan er det med programvare og PC? Den har jo mini-USB-inngang, kan denne brukes uten noen spesiell programvare innstallert på PC-en? (Eventuelt kun en driver fra Nokia?)

 

Huff, ble litt mange spørsmål, det... Håper noen tar seg tid til å svare på det de kan. :)

7617576[/snapback]

Batteritiden er mye bedre enn fryktet . Har skrudd av 3g.

Den har A2dp. Bruker Sony Ericsson HBH-DS970 , veldig god lyd.

Du kan bruke den ytre skjermen som søker. autofokus og blits.

Du kan bruke tlf uten noen spesiell programvare , du får ett valg når du kobler til PC.

Jeg har hatt tlf ett par uker , og er meget fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ho-ho-ho, nå skal mobilgutten i prisguiden kjøpe seg ny mobil selv om en liten måned. Har funnet ut at denne telefonen gir mest for pengene med de spesifikasjonene jeg er ute etter. Medregnet et vanvittig lekkert design, selvfølgelig.

 

Har noen spørsmål om denne:

1 Batteritiden er ikke oppgitt til å være særlig bra. Er den det?

2 Den lille tøyflappen ser irriterende ut. Er den det?

3 Denne telefonene er jo liten og har kamera på tastaturdelen av telefonen. En skulle tro at pekefingeren har en tendens til å havne over kameralinsa?

4 Kan man ta bilder med telefonene igjen og bruke den ytre skjermen som søker slik at det likner litt på et kamera?

5 Har den A2DP?? Nokia sier ingenting om det, men det står oppført et A2DP-hodesett som tilbehør til den på sidene deres, og jeg har lest på flere nettsider at den har det.

6 Hvordan er det med programvare og PC? Den har jo mini-USB-inngang, kan denne brukes uten noen spesiell programvare innstallert på PC-en? (Eventuelt kun en driver fra Nokia?)

 

Huff, ble litt mange spørsmål, det... Håper noen tar seg tid til å svare på det de kan. :)

7617576[/snapback]

 

 

 

1. Har bare hatt den en uke, så det er ikke sikkert at batteriet er skikkelig optimalisert enda, men må lade nesten daglig foreløpig. Men bruker jo den endel også da, særlig som mp3 spiller.

 

2. Tøyflippen merker jeg ikke i det hele tatt!

 

3. Ja det skjer, men det ser du jo i displayet før du tar bildet, så da er det bare til å flytte fingeren ;) Er nok vanesak dette.

 

4. Ja. Man kan bruke kameraet når telefon er lukket med den lille skjermen som søker.

 

5. Ja den har A2DP

 

6. Du kan laste ned PC-Suite fra Nokia.no.

Du kan også overføre filer uten programvare.

 

Lykke til med valget, jeg er iallefall veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar

her er noen bilder tatt med nokia 7390:

post-63534-1167679617_thumb.jpg

tatt i halvmørke med automatisk blits (som ikke slo ut)

post-63534-1167679669_thumb.jpg

tatt i halvmørke med "tvungen" blits

post-63534-1167679760_thumb.jpg

tatt av tv.....

 

egentlig fornøyd med kameraet, men det er ikke alltid autoblitsen slår ut når den burde.....

Lenke til kommentar
Ho-ho-ho, nå skal mobilgutten i prisguiden kjøpe seg ny mobil selv om en liten måned. Har funnet ut at denne telefonen gir mest for pengene med de spesifikasjonene jeg er ute etter. Medregnet et vanvittig lekkert design, selvfølgelig.

 

Har noen spørsmål om denne:

- Batteritiden er ikke oppgitt til å være særlig bra. Er den det?

- Den lille tøyflappen ser irriterende ut. Er den det?

- Denne telefonene er jo liten og har kamera på tastaturdelen av telefonen. En skulle tro at pekefingeren har en tendens til å havne over kameralinsa?

- Kan man ta bilder med telefonene igjen og bruke den ytre skjermen som søker slik at det likner litt på et kamera?

- Har den A2DP?? Nokia sier ingenting om det, men det står oppført et A2DP-hodesett som tilbehør til den på sidene deres, og jeg har lest på flere nettsider at den har det.

- Hvordan er det med programvare og PC? Den har jo mini-USB-inngang, kan denne brukes uten noen spesiell programvare innstallert på PC-en? (Eventuelt kun en driver fra Nokia?)

 

Huff, ble litt mange spørsmål, det... Håper noen tar seg tid til å svare på det de kan. :)

7617576[/snapback]

 

- Batteritiden på min telefon er i allefall strålende.. kun ladet den to ganger siden jeg fikk den, og det bør vel være godt over godkjent nå i juletiden med tekstmeldinger og julehilsner over telefon etc.

- Tøyflappen tenker jeg ikke over at er der, så da er den vel neppe irriterende ;)

- A2DP har den, Andynator her inne testa det også tror jeg..

- Fingeren kan komme over linsa, men du lærer fort åssen du holder telefonen om du tar bildene mens telefonen er åpen. Jeg for min del foretrekker å bruke den som et kamera, og dermed bare bruke den ytre skjermen når jeg tar bilder..Bare å holde inne kameraknappen i lukket modus og så kan du bruke knappene utpå telefonen til å navigere og velge innstillingene du vil bruke på kameraet :)

- Kanskje greit å nevne her, men du får ikke med den usb kabelen i esken til telefonen, ei heller en cd med programvare. Det betyr at du enten bare lar være å bruke nokia sin software, eller gjør som meg, laster den ned fra sidene deres... man kan i allefall velge :) En usb kabel som passer har vel forøvrig de fleste som eier en mp3 spiller klar for hånden uansett :D

 

Phuh, det var mine svar i allefall.. håper det hjalp deg noe, og at du blir fornøyd ved et eventuelt kjøp :)

Lenke til kommentar
Når er det amobil kommer med en test av denne?

Jeg sitter fast mellom Nokia 7390 og 7373.

7625301[/snapback]

 

I tillegg til bedre kamera og 3g, så har 7390 bla. RDS radio, A2DP, stereo høytalere og større internt minne.

Mangler 7373 også IR port?

Endret av Lizzie99
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har hatt mobilen nokia 7390 en liten stund nå,og har noen spørsmål..

 

1) Skjermen min (både hovedvisning og minivisning) blir plutselig hvit,er det innstillingen eller feil på mobilen? hvis det er innstillingen,hva gjør jeg da?

 

2) hvordan endrer jeg menyvalget i minivisningen??

 

:hmm:

Endret av Benenzo
Lenke til kommentar

hei hei

da var telefonen solgt :-) og ny råsexy Lg ke820 innkjøpt

Ble bare 1 til 2 uker for meg med 7390 men telefonen ble litt "femi" og for jenteaktige for meg......ble bra mobba i jula da venner var hjemme på besøk og de så telefonen

Uansett har jeg aldri vært noe nokia fan så jeg får bare ønske dere alle sammen med denne telefonen lykke til videre

Andynator

Lenke til kommentar
hei hei

da var telefonen solgt :-) og ny råsexy Lg ke820 innkjøpt

Ble bare 1 til 2 uker for meg med 7390 men telefonen ble litt "femi" og for jenteaktige for meg......ble bra mobba i jula da venner var hjemme på besøk og de så telefonen

Uansett har jeg aldri vært noe nokia fan så jeg får bare ønske dere alle sammen med denne telefonen lykke til videre

Andynator

7633160[/snapback]

 

He, he....sviker du :p

Lenke til kommentar

Kan si meg litt enig i at 7390'en kanskje er litt femi, spesielt den hvite.. hadde jeg vært en fyr ville jeg absolutt ikke kjøpt den hvite i allefall! :p Uansett, er den sorte en stilig klapptelefon som begge kjønn kan bruke.. med et fint indre ;)

Håper du ble fornøyd med din nye mobil uansett, da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...