Gå til innhold

REPP - The Recent Emo Pic Post


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det så hipt med å være EMO nå for tiden da?

7122594[/snapback]

Præhæ, det er jo fett. Emo EMo, I LOVE IT!

7122601[/snapback]

 

 

Gi meg en litt grundig forklaring hva ordet EMO kommer fra og hva det skikkelig betyr å være en EMO?

7122623[/snapback]

Emosjonell, du innbiller deg att du har det vondt, bruker mørke røde, stripete klær og hører på punk.

Lenke til kommentar
Hva er det så hipt med å være EMO nå for tiden da?

7122594[/snapback]

Præhæ, det er jo fett. Emo EMo, I LOVE IT!

7122601[/snapback]

 

 

Gi meg en litt grundig forklaring hva ordet EMO kommer fra og hva det skikkelig betyr å være en EMO?

7122623[/snapback]

Emosjonell, du innbiller deg att du har det vondt, bruker mørke røde, stripete klær og hører på punk.

7122639[/snapback]

 

takk for informasjonen! Jeg fant ut hva selve ordet EMO betydde på wikipedia! Men nok OT fra meg :)

Lenke til kommentar

Vakkert bilde, bazukh ;)

 

Jeg og en kamerat (på folkehøgskolen) hadde emoweekend en gang tidlig i vår, der vi prøvde å være så emo som mulig! Vi skrev dikt og sanger, vi smilte aldri, vi hadde svarte fingervanter, og prøvde å skille oss ut.. Ble vel litt gothemo, men whatever. Ihvertfall, jeg var jo smart nok til å gå en lang ute med bare t-skjorte, dette var fordi verden ikke forsto seg på oss. Resultatet ble en kort weekend, for personen som fikk influensa, og måtte gå på pennecilin i 2 uker, som jeg da fant ut at jeg hadde alergi mot, det var clvn =)

 

Men her er ihvertfall avatarene og signaturene jeg og min venn brukte under denne emotesten:

 

Aelith-emotrip-weekend.jpg

 

clvn-Emotrip-weekend.jpg

 

Emoweeken-avatar(haakon).jpg

 

Emoweeken-avatar(Jonas).jpg

 

Vakkert, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...