ctx Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Har to skjermer og ville se på film over begge hvem avspiller må jeg bruke?
Stjernestøv Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Hvis du har to utganger på skjærmkortet ditt må du aktivere signalet via "egenskaper for skjærm" (høyreklikk skrivebord). Velg fanen instillinger og videre knappen "avansert". Her finner du sikkert noe àla "Visning". Her slår du på signalet til flere skjærmer (disse på være tilkoblet signal/strøm). Hvilken programvare du bruker er ikke så viktig. Håper dette var aktuelt for deg i dette tilfellet.
ctx Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Hvis du har to utganger på skjærmkortet ditt må du aktivere signalet via "egenskaper for skjærm" (høyreklikk skrivebord). Velg fanen instillinger og videre knappen "avansert". Her finner du sikkert noe àla "Visning". Her slår du på signalet til flere skjærmer (disse på være tilkoblet signal/strøm). Hvilken programvare du bruker er ikke så viktig. Håper dette var aktuelt for deg i dette tilfellet. 7116977[/snapback] det funker ikke! er ingen knapp der som gjør at jeg kan spille over begge skjermene så jeg får kjempe skjerm mnmn noen andre som har peil?
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Ta deg en tru innom denne guiden i skjermdelen av forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå