Cannabiskopen Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skjønte hvertfall med engang om at der var snakk om hvor bra paladins gjør DPS ... Men hver sin moderator smak ....
Amon Amarth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Altså, værsegod, gi de tåpelige 2h'ne til paladins, warriors gjør mer dps i PVE som fury specc med dual wield, så /care... Jeg skjønte hvertfall med engang om at der var snakk om hvor bra paladins gjør DPS ... Men hver sin moderator smak .... 7113937[/snapback] enig... Endret 20. oktober 2006 av Amon Amarth
Grabby Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Altså, værsegod, gi de tåpelige 2h'ne til paladins, warriors gjør mer dps i PVE som fury specc med dual wield, så /care... Jeg skjønte hvertfall med engang om at der var snakk om hvor bra paladins gjør DPS ... Men hver sin moderator smak .... 7113937[/snapback] enig... 7113955[/snapback] De fleste "dps warrs" jeg har mått er fullstendig sprengt og har ikke sjangs på tanking(håper forresten at det blir krevd av alle warrs at de skal tanke i TBC). PvE jobben til Warriors er tanking, paladins healer, begge kan bruke 2hands når deres healing/tanking ikke trengs og i PvPog farming. Så jeg vil heller si at 2hand weps bør være ffa. Endret 20. oktober 2006 av Grabby
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 De fleste "dps warrs" jeg har mått er fullstendig sprengt og har ikke sjangs på tanking(håper forresten at det blir krevd av alle warrs at de skal tanke i TBC).PvE jobben til Warriors er tanking, paladins healer, begge kan bruke 2hands når deres healing/tanking ikke trengs og i PvPog farming. Så jeg vil heller si at 2hand weps bør være ffa. Dette må være det største sludderet jeg har lest i kveld!
PSV Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) De fleste "dps warrs" jeg har mått er fullstendig sprengt og har ikke sjangs på tanking(håper forresten at det blir krevd av alle warrs at de skal tanke i TBC).PvE jobben til Warriors er tanking, paladins healer, begge kan bruke 2hands når deres healing/tanking ikke trengs og i PvPog farming. Så jeg vil heller si at 2hand weps bør være ffa. Dette må være det største sludderet jeg har lest i kveld! 7115392[/snapback] Forsto den setningen som jeg har gjort fet, resten forstod jeg ikke noe av, men er enig med at 2h weps er ffa. For øvring er alle warrs som ikke går DW fury for raid dps i TBC helt på jordet. Endret 20. oktober 2006 av Per-Stian
knux Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 For dere som måtte mene at han har superduper utstyr, så kan jeg like så godt si det først som sist, at det har han ikke. Det er ikke noe spesielt med det gearet hans.7113719[/snapback] Nei, det er jo bare tross alt det eneste bra dps gearet som fins til pally, utenom r14.
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Forsto den setningen som jeg har gjort fet, resten forstod jeg ikke noe av, men er enig med at 2h weps er ffa. For øvring er alle warrs som ikke går DW fury for raid dps i TBC helt på jordet. du vet vi to er svært uenig på det med ffa. Om du leser warrior talent update så ser du at arms treet ser ut til å være bedre enn fury..dvs 2H våpen er å foretrekke for dps. MEN det viktigste er at i BC så vil pvp systemet være såpass digg at mange kommer til å raide og pvp om hverandre og da er det lettere å velge et oppsett man kan bruke begge steder. Dvs at 2H arms ikke er at dumt valg både for pve dps og pvp
PSV Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Forsto den setningen som jeg har gjort fet, resten forstod jeg ikke noe av, men er enig med at 2h weps er ffa. For øvring er alle warrs som ikke går DW fury for raid dps i TBC helt på jordet. du vet vi to er svært uenig på det med ffa. Om du leser warrior talent update så ser du at arms treet ser ut til å være bedre enn fury..dvs 2H våpen er å foretrekke for dps. MEN det viktigste er at i BC så vil pvp systemet være såpass digg at mange kommer til å raide og pvp om hverandre og da er det lettere å velge et oppsett man kan bruke begge steder. Dvs at 2H arms ikke er at dumt valg både for pve dps og pvp 7116056[/snapback] Og du har ikke lest ett fnugg om rage normalization?
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 om du ser på 41 talentet i arms så ser du noe digg der:) ta en titt
PSV Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 om du ser på 41 talentet i arms så ser du noe digg der:) ta en titt 7116090[/snapback] Mja, du vil altså specce raid UTEN flurry? Det tviler jeg på gir noe særlig godt utbytte.. 31/30/0 eller 30/31/0 er veldig gode alternativ.
gamer73 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Dem snakker om at 41/20 kommer å bli digg. Men poenget mitt er at siden pvp kommer til å være HOT, så vil man ikke nødvendigvis specce seg kun til raid. Om man vil specce kun for raid snakker dem om 2H fury som best nå. Men det er jo enda litt uklart hva som blir best, da dette må testet en del mer. Men 41/20 kommer garantert til å være bra nok for raid dps også, selv om det kanskje ikke er det aller beste. Endret 20. oktober 2006 av gamer73
Tåkefyrste Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Ta en warrior med samme ting, og han ville gjort 3 ganger mer dmg. 7113471[/snapback] Rettelse, han ville gjort 30% mer dmg. Endret 21. oktober 2006 av apollox
Cappo Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Nå er ikke jeg 100% inn i alt en warrior kan og ikke kan, men jeg vil nå tvile på at et tregt 2H våpen og MS spam kan slå dualwield med flurry og sword specialization. Men det er bare det iintrykket jeg har fått. Vår top damagedealer blant warriors er dualwield fury. Og av det jeg ser på talents ser jeg ingen grunn til at han blir dårligere nå som han også kan få sword specialization og Weapon Mastery sammen med de vanlige Fury skillsa. Jeg ser også at dere snakker om at 41 talentet i arms er så bra, men i bunn og grunn er det bare et malplassert Fury dualwield talent slik jeg oppfatter det. Og ikke tror jeg den ragegeneration klarer å produsere nok rage til at 2H fury blir like bra som dualwield Fury. Personelig syns jeg 29 Arms og 32 Fury ser bra ut. Da har du Dualwield, Sword Specialization, Weapon Mastery, Flurry, Death Wish og Bloodthirst. Endret 21. oktober 2006 av Cappo
Myx Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 7113729[/snapback] For å være helt ærlig synes jeg at emnetittelen dekker innholdet i posten på en helt OK måte. Den gir en pekepinn på at dette er en diskusjon hvorvidt paladins kan gjøre DPS eller ikke, og det ser det også ut som om de aller fleste har forstått, om man trenger 3 eller 14 ord for å formidle dette, synes jeg er uvesentlig. Emnetittelen kommer til å forbli som den er, så da får vi heller bare sette strek for denne diskusjonen her og la den bli stengt.
gamer73 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 En arms warriors fordel i pve sammenheng er multiple mobs. sweeping strikes,Cleave, Whirlwind på flere mobs samtidig er alltid bedre med en 2H'er så det komer til ann på raid situasjonen. Eksemplevis vil en MS warrior normalt slå en fury DW i f.eks Strat mens en DW fury normalt vil likke hakket over i F.eks MC hvor man stort sett kjemper mot enkle mobs. Det er på det rene at arms treet ser bedre ut enn fury treet i BC, i forhold til hva det gjør i dag. Men hva det resulterer i er litt usikkert da vi ikke helt vet hva den rage normalisation komer til å utgjøre. Det skal noteres at jeg er top dps'er av wariors i mitt guild, over en som kjører dw fury. Men det tror jeg er pga at jeg har en smule mer peil enn ham på hvordan gjøre høy dps. Problemet er at MS arms er det beste for pvp, og siden det blir mye pvp i BC så velger jeg i utgangspunktet en pvp build selv til raid dps. Og så er det følelsen av insane burst dmg som arms warrior i forhold til den jevne dw furyen. Og det at dualwiled i mine øyne ikke ser så rått ut som det å denge løs med et utenomjordisk stort sverd/øks.
greiven Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Synes ikke musikken passet til filmen akkurat :\ "I wanna heal, I wanna feel"......>.<
ulrikft Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) 7113729[/snapback] Nok en våsete moderator på syretripp. De fleste som spiller WOW (de som leser wow-forumet vettu...) forstår emnetittelen utmerket godt. Jeg blir evig lei av triggerhappy småmoderatorer som skal sutre over emnetitler til enhver tid. Skjerpings!
StarGazer Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Anngående palladin dps, så skjedde det noe litt morsomt igår i en battlegrounds. Jeg (prest) og en warrior tok ned en paladin. Og vi var i batform, dvs ikke noe spellcasting. batattack.bmp
DaXoN Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Anngående palladin dps, så skjedde det noe litt morsomt igår i en battlegrounds. Jeg (prest) og en warrior tok ned en paladin. Og vi var i batform, dvs ikke noe spellcasting. batattack.bmp 7117457[/snapback] ikke noe spellcasting? så hva gjorde du da som prest?
StarGazer Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Anngående palladin dps, så skjedde det noe litt morsomt igår i en battlegrounds. Jeg (prest) og en warrior tok ned en paladin. Og vi var i batform, dvs ikke noe spellcasting. batattack.bmp 7117457[/snapback] ikke noe spellcasting? så hva gjorde du da som prest? 7118348[/snapback] Melee og first aid. Funket fint det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå