Firvulag Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 lurer bare på om noen har testet Metaboli games on demand tjenesten? signa up her om dagen å det er jævlig nifty saker^^ over 100 spill til en billig penge er ikke meg imot:P
MindTooth Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er ikke dette alla noe Steam, og det andre systemet som jeg ikke kommer på navnet til i farten?
Firvulag Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 nei ikke helt. mer som en abbonemangs tjeneste. betaler en fast sum i måneden så kan du laste ned fritt mellom 120 spill (3-5 nye i månen) så når du avslutter abbonementet så kan du ikke spille de mer. synes det var kult jeg, masse råe spill og bra nedlastings fart. tok meg ikke mer en 10 minutt fra jeg startet å laste thief3 til jeg startet på mission 1 (man starter å spille før spillet er lasted ned:P)
Excelsion Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Stoler ikke helt på det jeg. F.eks Sacred Plus som jeg ser de tilbyr, der trenger jo man en 'key' for å spille online. Hva skjer med den når du velger å si opp abm? Stenger de den? Det har jeg vanskelig for å tro. De har isåfall ett problem hvis la oss si en million brukere laster ned spillet, for så å kutte det ut.
Firvulag Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 tja vet jeg ikke helt. men alt av online funksjoner skal funke fint. er snakk om at det man laster ned er 100% retail versjonen
Excelsion Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 tja vet jeg ikke helt. men alt av online funksjoner skal funke fint. er snakk om at det man laster ned er 100% retail versjonen 7110699[/snapback] Joda, det er greit, men hva skjer når man ikke vil abonnere lenger? Vil ikke tro de har mulighet til å slette/banne brukere alt etter om de sier opp.
Firvulag Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 vet ikke hva som skjer med selve online kontoen men du får ikke startet spillet igjen da. man bare "leaser" spill
aspic Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Det er noe greier dem legger inn i spillet som gjør at du må logge deg inn på en konto for å kunne kjøre spillet. Det er ekstremt vanskelig å "cracke" denne typen spilltyper, så dem taper ikke noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå