Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes også helikoptret var bra, fikk videoen til å virke veldig profesjonell. Hadde vært fet med litt mer variasjon i klippet, men som første prøvefilming var det veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Norefjell på torsdag! :D Bare synd dette blir første turen i år, bruker sikkert dagen på å komme litt inn i kjøringa igjen og bli vant til det nye brettet..

Noen som har vært der i år?

Endret av NothinDoin™
Skrevet

gleder meg til vierli!!! :D skal være der fra 29des til 4jan, skal noen være der? :)

NothinDoin™, nei. Men jeg har hørt mye om plassen i år, skal visstnok være bra der. Mye snø og sånt.

Skrevet (endret)

tenke å bestille burton whammy marley edition fra burton sin dennside men lurte på hva prisen blir med toll, mva og frakt. noen som vet sånn ca?

-edit: så nå at de var "out of stock"

Endret av anderssxd
Skrevet (endret)

Hei. Det var jeg som filmet heli-videoene i ROX park. Øver stadig på å få bedre kontroll på helien og stødigere video. På videoen ser dere Martin Skogholt, Sondre Hylland, Christian Halland og Andreas Ygre Wiig, litt cred til gutta som kjørte :) Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Håper dere liker den.

Endret av Lassjus
  • Liker 3
Skrevet

haha, fribbern, så faktisk bilder av deg når jeg loka på face igår, kjenner han ene i kjeledressen der, Bendik. Fet film!

Skrevet

Hei. Det var jeg som filmet heli-videoene i ROX park. Øver stadig på å få bedre kontroll på helien og stødigere video. På videoen ser dere Martin Skogholt, Sondre Hylland, Christian Halland og Andreas Ygre Wiig, litt cred til gutta som kjørte :) Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Håper dere liker den.

Wooooooh! :O Dritbra filmet! :O :O dette må dere ta patent på! ;) xD haha

Skrevet (endret)

Sykt cred Lasse!! Digger helli filmene dine. blir super stoka når jeg ser dem. Og er evig misunleig på gjengen du står sammen med.

Gleder meg som en liten kid til vi skal leke på fredag. må syke meg opp til noen nye triks.

Fikk foresten nytt brett i posten i dag.

Gnu Park Pickle. Jeg må nok til tryvann i morgen kveld for og teste det litt..

GNU_Park_Pickle_2011.jpg

Endret av Fribbern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...