Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

8m er ikke bigjump? :p For meg bigjump er minst 12m, for noobs som oss. For pro er det minst 20m :p

Uansett jeg sitter ikke her med fasitsvar, sier bare hva jeg mener med bigjump :p

 

7-12m hopp er perfekt for snowboardere, vi får tid å trene, finpusse og trikse.

Er ikke akkuratt bigjump, men er forma som et bigjump! ;) Men kommer rundt 2.5-3m høyt der. da! er utrolig digg hopp, men tror det er rart å spinne der ettersom det er så mye sprett! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:(:(:(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! :( nå er det hullet helt utslitt! :(

lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! :(

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:(:(:(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! :( nå er det hullet helt utslitt! :(

lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! :(

 

Den er kjip!

Har opplevd det selv. Men jeg syns det er greit får da har jeg en unnskyldning får og få nytt brett :D

Lenke til kommentar

NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!! :(:(:(:(:( det ene skruehullet mitt er øderlagt! :S:S:S vet ikke hva som har skjedd! :S tror skruen bøyde seg ellernoe, så gjengene nede i hullet er slitt ut! :O :S den bøyde seg i dag tidlig tror jeg! :S også bare strammet jeg den. Så vred bindingen seg 2-3 grader hele tiden. Virket som bindingen løsnet, og da strammet jeg skruene igjenn. Neste tur løsnet den igjenn! :( nå er det hullet helt utslitt! :(

lurer på om jeg må investere i nytt brett gitt! :(

 

Den er kjip!

Har opplevd det selv. Men jeg syns det er greit får da har jeg en unnskyldning får og få nytt brett :D

går det ann å fiske det? :S skal opp til skiutleia nå og se om de kan fikse det! :):)

Lenke til kommentar

om gjengene er ødelagt så er det ikke så mye man kan gjøre. Det blir nesten og borre nye hull, eller borre de ødelagte hullene opp til større diameter, men da må du borre bindingene osv også. Man kan også borre hullene og sette i noe jeg ikke husker hva heter. Men skader vel kanskje ikke og lage nye hull? Kanskje du kan få breiere stance som = bedre kontroll ^^

Endret av Hanihagen
Lenke til kommentar

JiGGe, åssen gikk det med rail-session igår?

Det gikk ikke så bra. Eller vi dro aldri opp til den. Vi stakk først ned til brygga for å få gratis pizza på Dolly Dimple's i Tønsberg (vant gavekort på facebook gruppen dems :D ) Og da vi kom ned ditt så fant vi en pen rail som vi bare måtte prøve. (Brukte hele dagen på den )

 

En hand-rail ut mot en flåtebrygge.

dollyev.jpg

 

Hadde desverre ikke med oss ett skikkelig kamera idag. Så er litt dårlig kvalitet på dem.

Det kom en journalist fra byavisen og tok noen bilder av oss. Han skulle sende de over på mail, men har ikke hørt noe enda.

 

I går var vi på en guttetur til kongsberg, bra forhold. Parken var ganske udugelig men i snowcross bakken hadde de satt opp noen hopp og curbs og rails.

 

På Søndag er det family-trip til Varingskollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...