Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet
loathsome - Avsky noe?

Kult nick, men mangler stor forbokstav. Original sammensetning av to ord. 7/10 får du :)

7571686[/snapback]

loathsome er faktisk et engelsk adjektiv. Google det og sjekk første resultat :-) Digger ditt nick. Enkelt og greit. 9/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Archolytion: med min dysleksi er det hvertfall vanskelig og lese! skjønner ikke noe av hva du mener med det heller

(må legge til at det er navnet mitt og ikke noe homo fyr fra en serie :( ) :p

3\10

Endret av M-J
Skrevet (endret)

M-J

Høres ut som en homsete kis på fra homsete tv serie, men likavel så er så dårlig humor på de seriene at de er gøye

6/10

Endret av Hellemyr
Skrevet

saltebanan

- Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg så det

- Helt underlig nick, hvordan kom du på det? :p

- Passer bra med avataren

- Mangler stor forbokstav

8/10 ;)

Gjest medlem-105082
Skrevet

-Koenigsegg-:

1/10.. Liker ikke bilmerket...

Neida :)

Kult nick. Liker faktisk bilmerket. Stilig bil. Brukte den hele tiden i Midttown Madness :D

Så du får 8/10

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Liker "fjompenisser" som stiler høyt, og "egget" er rimelig høyt, så i tillegg til avataren blir det full pott her :w00t:

Skrevet

PencilCase, jeg må beklage at jeg ikke har sett akkurat den episoden av Black Adder...men for Black Adder bøyer jeg meg i støvet. I tillegg synes jeg navnet i seg selv er veldig fint og klinger godt i mine ører. Aldri bytt det. :)

10/10

Skrevet

Archolytion:

Litt komplisert før man er vant til det. Faktisk så oppdager jeg en ny vokal for hver gang jeg ser på det. Men men. Det er originalt, det skal du ha. Og stor forbokstav.

9/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...