Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arinomi

Kjenner alltid igjen nicket ditt, litt småmystisk sammen med den avataren, selv om jeg ikke har den fjerneste anelse om hvor det stammer fra...

9/10 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

esel-vender-tilbake, ja, den var vanskelig, liker ikke setninger i nick og bindestrek til g sammensette missliker jeg å, da er understrek bedre.

Sier 3.5/10 for å være snill:)

Skrevet (endret)

AnaXyd: høres ut some en type dop. Ikke noe galt i det forresten. "AnaXyd" Prøvde tydeligvis å få det til å se kunstnerisk ut med en stor X, men det ble ikke noe særlig av det. Er ikke særlig behagelig å uttale, og tungen blir tørr av det. Ellers er det greit nok, og har særpreg, og ser sann nogenlunne bra ut. 6/10

Endret av Hwoarang
Skrevet
Negotiation:

Kult nick, egentlig :) 10/10

7184479[/snapback]

Minner meg om en japansk tegneseire, noe jeg ikke er fan av.

Syns heller ikke at navnet "klenger" så bra.

Skrevet

HaGbErT, tja, hva er dette for noe, Hadde sett bedre ut om det hadde stått HagBert, Hagb3rt eller no slikt, men det var greit, gi deg desverre ikke mere en 4,56/10 på den

Skrevet
HaGbErT, tja, hva er dette for noe, Hadde sett bedre ut om det hadde stått HagBert, Hagb3rt eller no slikt, men det var greit, gi deg desverre ikke mere en 4,56/10 på den

7184857[/snapback]

hehe er bare etternavnet mitt

Skrevet
Polluks:

Fint nick som jeg ikke helt hva betyr :p

7/10

7183918[/snapback]

from L., from Gk. Polydeukes, lit. "very sweet," from polys "much" (see poly-) + deukes "sweet."
;)

Evelen: bra nick, spesielt om du faktisk heter Even og er en jævel (?)

8/10

Skrevet
Polluks:

7/10

7183918[/snapback]

from L., from Gk. Polydeukes, lit. "very sweet," from polys "much" (see poly-) + deukes "sweet."
;)

8/10

7185329[/snapback]

jeg heter ikke even og er ikke slem :p

Skrevet (endret)

Evelen: har ikke så mye å si om navnet ditt, vet ikke helt hva du vil frem til med det navnet. Men et helt greit nick, du får 5,683763/10 av meg. :)

Endret av Brian_N
Skrevet
Polluks:

7/10

7183918[/snapback]

;)

8/10

7185329[/snapback]

jeg heter ikke even og er ikke slem :p

7185664[/snapback]

Hmmm, er du sikker? Da går karakteren din ned altså :tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...