Gå til innhold

ATI Radeon 9700PRO - Drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo ta en tur inn på forumet på nvnews. Da skal du se at det er minst like mange problemrapporter.

 

http://www.nvnews.net/vbulletin/forumdispl....php?forumid=26

 

Du må huske på at de som ikke har problemer med skjermkortene sine, sjelden poster for å si hvor strålende de fungerer. De som har problemer derimot, poster for å få hjelp. Så selv om det bare er 5% som har problemer, så kan det virke som "alle" har problemer

 

Snart kommer ATI Radeon 9700 på markedet til en ganske bra pris (Ca 2600 kr). Denne er ikke så mye tregere enn Radeon 9700 Pro og er vesentlig billigere.

 

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-11-06 13:45 ]

Lenke til kommentar

Bruker du 6193 som du finner link til på forsida til Rage3D så er du veldig langt på vei - en del nye funksjoner, glimrende bildekvalitet og bra kompabilitet med de fleste spill. Har du lyst til å prøve er det jo kommet nye DirectX9 drivere (RC0 ikke offisiell mao) men både de og DX9 er jo i beta så det spørs hva du tør :razz: Jeg ville ikke blunka to ganger før jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

'Alle feil er brukerfeil!' :razz:

 

_________________

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

 

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-14 13:36 ]

Lenke til kommentar

Med 6166 driverne var det problemer med noen spill som ikke ville fungere. Alle programmer fungerte fint, bortsett fra 3dsmax5. Der var det noen bugs med skjermoppdateringen. Med 6193 driverne har jeg fått de spillene som ikke virket med 6166 driverne til å virke, men samme problemene i 3dsmax5.

Forøvrig sliter jeg, uansett driver, med at Explorer låser seg ved popup vinduer eller om jeg trykker på en link som åpner nytt vindu (men dette kan jo ha andre årsaker).

 

[ Denne Melding var redigert av: snesoey på 2002-11-14 13:26 ]

Lenke til kommentar

unskyld at jeg kommer litt inn på ett nytt tema.. men eg har mekka en maskin til broren min med Hercules 8500LE (dette er en stund siden) og det vil ikke overklokkes i det hele tatt, har prøvd forskjellige drivere, tweakere m.m Noen Som kan vare meg?

 

Får bare 9500 3dmark med mitt POV 4200XP noen som har et "seriøst" svar?

Lenke til kommentar

Ville ikke vært i tvil om å handle 9700 pro kortet.

 

Bare sjekk at du har en psu som kortet liker, og et hovedkort som er bra med det. Har du 8x kort, kan det hende det blir en del timer med mekking. Har selv sis648, og har problemer med frysing osv. Men det er en ting jeg ikke har testet ut enda. Som jeg regner med kommer til å mekke problemet. Og de er å sette ned til 4x agp på "smartgart". Er egentlig mest software relaterte problemer folk har. Anbefaler 6193 eller 6200 driverne. Du får litt dårligere ytelse med de dx9 rc0 driverne. Men bare vent til final kommer, da blir det julaften .. :smile:

 

Men husk, det er veldig mye rykter som florer på forumet. Og prøv å få et kort med rev 1.3, vet ikke helt om dette har noe å si, er mange som har tidligere revisjoner uten problemer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-14 15:32, skrev -spyder-:

unskyld at jeg kommer litt inn på ett nytt tema.. men eg har mekka en maskin til broren min med Hercules 8500LE (dette er en stund siden) og det vil ikke overklokkes i det hele tatt, har prøvd forskjellige drivere, tweakere m.m Noen Som kan vare meg?


Får bare 9500 3dmark med mitt POV 4200XP noen som har et "seriøst" svar?



 

Har du prøvd å bruke powerstrip?

Lenke til kommentar

Hvordan kan man være i tvil når et R9700 (Ikke PRO) koster 2400kr? Er kanskje ikke inne på lager ATM ,men det er uansett veldig bra Value da.

 

Håper at det kortet kommer inn på lager overalt snart.

Har bare et Voodoo3 kort så det skal bli morsomt og få noe som har litt mer kraft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...