KillYou Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) når jeg prøver å gå inn på en mappe via en annen mappe får jeg denne feilmeldingen: den kommer ikke når jeg går direkte til en mappe som feks i batch: "start iexplore C:\Windows" elelr når jeg går til en mappe som har en snarvei, som feks alle snarveier på skrivebordet, og minedokumeter og mine bilder på start menyen. noen som vet hva som kan fikse dette, har ingen peiling. -KillYou Endret 16. oktober 2006 av KillYou
GeirGrusom Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Virker som browser hijack spør du meg...
KillYou Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Skrevet 16. oktober 2006 what? kom netopp på noe? kan dette ha noe med at jeg rensket opp i biblioteket med en sånn cleaner?
GeirGrusom Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 det kan godt hende trenger litt flere bokstaver, så jeg skriver litt mer det kan godt være at explorer leter etter informasjon som den ikke forventer at mangler, og derfor kræsjer. æ veit itj
Pingla Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Rart for jeg sliter med det samme. Eneste sammenheng jeg kan se hos meg er siste dagers "Security Update" fra Microsoft.
KillYou Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 det kan hende oppdaterte faktisk windows rett før det skjedde.
KillYou Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 bump, ingen en fornuftig løsning på dette? i det minste et svar på hvorfor dette skjer. er villig til å prøve det meste
Syar-2003 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Mange registry cleaners som er FY F . Ha alltid en 'fersk' system restore tilfelle de er for ivrige. T.o.m ccleaner , lager error hos meg (må reinstallere PSP hver gang etter den er kjørt). Endret 22. oktober 2006 av syar2003
KillYou Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 før du kan velge å reparere filene som den finner under saker, kan du velge å lagre et "restore point" eller lignene. hvordan kan jeg hente det tilbake for å se om det fikser på ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå