Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blink-182:

Jack Skellington fra The Nightmare Before Christmas utkled i nissedrakt. God kvalitet, ramme og 80x80. Den er lett gjenkjennelig og har behagelige farger.

10/10

Skrevet

Riktig i forhold til sesongen hvertfall, det er pluss i boka.

Må gi deg en 6.5/10. Bildet får meg ikke til å småle på en måte, heller ikke er det spesielt kult å se på (ikke at jeg skal si noe). Nisser har jeg jo sett en del bilder av opp gjennom årene...

Skrevet (endret)

Passer til nicket. Men.. ettellerannet jeg ikke liker helt. Tror det er fargene. Er så skjærende. Også at det er hvitt i bakgrunnen. Burde vært forumblått^-^

edit: glemte karkteren da :p 4/10

Endret av Kuroi-Neko
Skrevet (endret)

Kuroi Neko:

Liker den avataren din jeg =)

+passer til nicket

+anime er tøft

-julelua passer ikke helt inn

ellers en helt grei avatar... gir den 8/10 =)

(jeg har egentlig skfitet, men er noe feil med opplastinga, jeg bruker nå denne:

post-124446-1228474226.jpg )

Endret av The_Unforgiven
Skrevet

CypheroN:

Portrett av en for meg ukjent mann i profil. Avataren har en slags sand/stein-effekt på seg, som jo er orginalt. Jeg synes det virker veldig trangt for hodet inni der, pressa inni en boks. Rammen er hadde heller ikke trengt å være to pixler tykk. Synes kanskje også den skulle vært snudd andre vei, at hodet hadde sett på teksten i innlegget, og ikke ut av skjermen...

6/10

Skrevet

simmi-91

Det der passe definitivt ikke som avatar. En delvis umorsom vits som hadde passet bedre i signaturen. Kvaliteten var også ganske laber, men det er ikke noe problem å lese teksten. Fargene passet ikke sammen, og ramma passet ikke. Alt i alt en forferdelig avatar som jeg håper jeg aldri ser igjen.

2/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...