Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Datasmurf: Jeg ser ikke helt hva det er? Og rammen er bare halveis rundt, eller skal det være skygge bak avataren? 80x53 i bildestørrelse :ermm:

5/10

Endret av Gastaa
Skrevet
Datasmurf: Jeg ser ikke helt hva det er? Og rammen er bare halveis rundt, eller skal det være skygge bak avataren? 80x53 i bildestørrelse :ermm:

5/10

8909333[/snapback]

Dårlig kvalitet, uorginal og ikke helt min smak: 3/10

Skrevet (endret)

Svart er en veldig dominerende farge og er lite egnet som bakgrunnsfarge.

Ikke så skarpt bilde, og det ser ut som det er noe komprimeringsstøy på 6-tallet.

Men morsomt "slagord". :)

4/10 pga. den svarte bakgrunnen.

Endret av skag1
Skrevet
Svart er en veldig dominerende farge og er lite egnet som bakgrunnsfarge.

Ikke så skarpt bilde, og det ser ut som det er noe komprimeringsstøy på 6-tallet.

Men morsomt "slagord".  :)

4/10 pga. den svarte bakgrunnen.

8909960[/snapback]

Jeg digger avataren din! Genial blanding av smilefjes.

10/10

Skrevet

Newt32:

Ser du sa det skal være himmel og helvete.. Det nederste ser mer ut som en åker i rødlig lys for min del, ikke nifst i det hele tatt.. Himmelen er ok though, 5/10

Skrevet

toth

Et tegn jeg ikke vet hva betyr, dårlig kvalitet på skyggen, og kansje litt kjedelig? Men bra med gjennomsiktig bakgrunn.

3/10

Skrevet
toth

Et tegn jeg ikke vet hva betyr, dårlig kvalitet på skyggen, og kansje litt kjedelig? Men bra med gjennomsiktig bakgrunn.

3/10

8910872[/snapback]

Det er ikke skygge, det skal forestille vannspeiling.. ;) "tegnet" er et ambigram( http://en.wikipedia.org/wiki/Ambigram ) av tallet 42, som jeg forøvrig har laget selv. Betydningen av 42 får du ved å klikke linken i signaturen min.. :)

Tarantino! :love: 11/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...