Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negotiation

Denne er egentlig ganske kjedelig og... ikke blass, men fargene er liksom litt stygge. Er ingen bilde-ekspert, men jeg må si jeg likte ikke denne her. Hadde ikke du en bedre en før..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MartinLande: Svært utydelig og ikke så interesant at det gjør noe, men ikke nødvendigvis stygg. Vanskelig å huske, er jeg redd.

4/10

Jepp, har skiftet til en oppdatert versjon av GIR-avataren jeg brukte tidligere (sjekk "Bloody GIR" i siggen om motivet et uklart). :grin:

Skrevet

Sirslask:

En meget kul, interessant og morsom avatar. En avatar som er uten om det vanlige, og er selvtegna (?). Kaninen er søt, og jeg finner meg selv igjen i musen, konsollen og kontrollen.

Det eneste minuset er at den hvite bakgrunnen kunne ha blitt byttet ut med en annen mer livlig farge. ;)

9/10

Skrevet

Matsemann:

Hund som jeg har vurdert veldig mange ganger nå (og du sier at jeg har fått mange vurderinger?).

Og hunden er like stygg og ekkel som før. Hunden med bare briller hadde kanskje funka, men den andre hunden i enden gjør bare bildet direkte stygt.

2/10

Skrevet

Atir_: Bra farger i avartaren din. Bare blått. Bra fokus. Det meste av det irrelevante er croppet bort. Minus er at det er en standard anime/hentai/manga type figur. Neppe selvlaget.

5/10

Skrevet
Neppe selvlaget.

7806910[/snapback]

'Tegnet' mener du vel? Han har, såvidt jeg vet, laget avataren selv, men om han har tegnet den ... aner ikke. ;)

pwd3679: Ikke noe spesielt her. Grei om man liker selvportrett, noe jeg egentlig ikke gjør. En ramme hadde hjulpet litt.

5/10

Skrevet

ZanZel, anime er ikke mine greie, og sånne avatarer finnes det mer enn nok av. Men det er bra tegnet, så du får forsatt noen poeng. Det blir en sterk 3er.

3/10

Skrevet (endret)
Kan ikke forstå hva den greia der skal forestille :no:

7810601[/snapback]

Det skulle være en høyspennings gnist fefæn! Visste ikke at det var så vanskelig å se, bra at det ble vurdert. :blush:

Adey:

Halo 2, fett spill, selv om jeg suger så jævlig til konsoll FPS. Bra portrett, selv om bakgrunnen kunne forandres.

7/10

Endret av uzzors2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...