Thomaes Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) hei, er det noen her som kunne vært så grei å gitt meg Neverwinter nights manualen sin? jeg har kjøpt Best of Atari Neverwinter nights versjonen så det var ingen manual som følgte med, også er det jo kjedelig å lese manualen i PDF på cd'n da. hvis dere kan så send meg en PM så kan vi diskutere pris og lignende. EDIT: jeg poster her fordi jeg ikke fant et annet forum som passet bedre, beklager om dette er feil forum Endret 14. oktober 2006 av gravitic
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Vet ikke om du finner noen som er halvtullet nok til å gi fra seg noe så gudommelig som manualen til et av verdens beste RPG spill gjennom tidene. Jeg gir nok dessverre ikke fra meg min
andir Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Neverwinter Nights-manualen er stappfull av feil, så du går ikke glipp av noe. Les .pdf-versjonen, da den er bedre oppdatert, vil jeg tro. Endret 14. oktober 2006 av andir
Thomaes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 eh, hvorfor skulle pdf versjonen være oppdatert? det er jo bare en scan av manualen. og selv om den er stappfull av feil så vil jeg ha den. ikke spør mer om det er du snill
andir Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Helt ærlig så har jeg bare lest på NWN-forumet at den er full av feil, og at .pdf-fila eller en Readme rettet opp det. Du kan jo i værste fall printe ut hele .pdf-fila, men det blir jo ikke det samme. Jeg skjønner at du har lyst på manualen hvis du liker spillet veldig godt, men originalboksen blir dessverre ikke solgt lenger. Du kan jo sjekke på e-bay eller lignende muligens. Og snart kommer jo Neverwinter Nights 2, og den manualen blir en stor og feit herlighet på ca. 160 sider, og ikke et lite infohefte som vanligvis følger med spill nå til dags. Yes, NWN2 will come with a real manual. It weighs in at well over 150 pages and is fully indexed with over a dozen pages of tables. It's based upon the NWN1 manual, as you might expect. Besides being updated for the changes in NWN2, it also includes some new sections including more background D&D basics for those new to the fantasy world many of us have lived in. The spells lists are brief, like those in the NWN1 manual, but we did standardize somewhat how they're presented. Some other parts, such as class descriptions, are also somewhat abbreviated. Because the in-game descriptions are quite extensive, we focused on other things with the manual. As some posters here have mentioned, unfortunately the manual has to go to print before the game is fully complete. So it does have some errors, which are discussed in the readme. Also, we're including a pdf of the manual that includes most of the errata. Of course, we would have loved to have done more, but we did the best we could while keeping the size within reason. I think you'll be pleased with it overall -- It's pretty hefty. Endret 14. oktober 2006 av andir
Thomaes Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Skrevet 14. oktober 2006 denne sida da? http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=1012571
andir Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ja, coveret er iallefall helt likt min originale NWN-boks, så det er nok den. Trodde den var borte fra markedet helt, jeg. Kjøp den, fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå