Gå til innhold

100+ Hp Leggs/Head?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey for å få disse enchantsa (100+hp på Hode+Leggs'a)

Må du gjøre Questet "Libram of Constitution" http://www.thottbot.com/?qu=-149

Merk obtained at 52, hvordan får jeg itemet? Må jeg gjøre questet på min main?

er det ikke Soulbound item? Litt confused her, hjelp meg...

Også, hvis jeg kan gjøre questet på twinken min, hvordan får jeg da itemsa? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at du skal få det på twinken din, må du får en kompis eller lignende til å gjøre questet for deg. Basicly en annen account enn din egen. Da får han [Lesser Arcanum of Constitution]. Så logger du på twinken din, legger head/legs i Non-trade slot og han enchanter din item gjennom trade vinduet. Selve Arcanumen er soulbound.

Skrevet

Det enkleste du kan gjøre, er å grinde mats til Lung juice cocktail (3x blasted boar lung, 2x scorpok pincers og 1x basilisk brain) med mainen din, kjøpe Libram of constitution og en black diamond og maile dette til en kompis sammen med 30g.

Han må løpe rundt i Felwood for å få tak i 4x Night dragon's breath, så stikke til Blasted lands for å cashe inn juicen. Så er det fly til Burning steppes, snakke med elfen som står ved flightpathen, klikke på "I present to you the libram of constitution" og levere resten av dingsene.

Evt. hyle i /2, det er nok av folk som har et par sånne ferdiglagde i banken (meg inkludert). Lager gjerne 2-3 i slengen, går lett for 100g. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...