Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spiller Ultima Online. konton er 101 mnd nå, gammelt spill, men funker fortsatt :!:

 

de holder forøvrig på å lage en ny 3D client, er vel ferdig om noen mnd, noe som vil gi GUI litt 'facelift'.

 

 

dersom noen andre spiller dette, hei og hå

har PvP hus i 'yew' icq meg 1700 8948 for access.

 

Chaptic/psycho[DJs] - Europa servern

pvp4ft

Endret av ^Chap^
Lenke til kommentar
Duger det? Og kan man laste ned klienten gratis nå?

7671530[/snapback]

Har funnet ut det passer meg ganske greit.

 

Jeg liker måten man kan AOE grinde på, gjør det spennende. Samt at jeg har trefft masse hyggelige folk der. Men det tar masse tid å levle. Høyeste person i guilden er level 75, han bruker ca en time på å få 8%.

 

En på level 58 som bruker meele, bruker en time på 5-6%

 

Personlig kan jeg få en level på 90min (level 35). Men jeg har utstyr som koster mange millioner (Fått av guilden NewXposed).

 

PVP er også veldig gøy. Når folk blir drept, kan man sette bounty på den. Å betale folk for å jakte ned dem. Det er ganske gøy å jakte etter folk på denne måten. Så veit du at du har noe igjen for det.

 

Guilden jeg er i er den første som tok ned Balnasar, eller hvordan det skrives. Som er den beste bossen i spillet.

Lenke til kommentar
noen som kan anbefale noen gratis mmorpg som kan lastes ned fra internett uten måneds betaling eller noe? har silk road og hero online fra før

7664749[/snapback]

 

 

Sjekk list til gamespot.. mesteparten som kom ut i fjor e gratis nå.....

 

http://www.gamespot.com/games.html?type=ga...tdir=asc&page=1

 

 

kan anbefale rappelz & dark and light.

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar
Du anbefaler et spill han har. Nice.

 

Du kan prøve Anarchy Online da.

7679647[/snapback]

 

 

Prøvde å laste det ned her om dagen... men download linken dems er helt på jordet..

 

Har prøvd med både Internett Explorer og Opera...

 

bah :thumbdown:

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Har nettopp begynt litt med Planetside, og Vanguard betaen er jo på vei ned. Gleder meg.

7682341[/snapback]

 

 

Etter 1 og halvt år med wow, og en liten pause til Expansion, valgte jeg å benytte meg av Planetside sitt 30dagers gratis "get back program".

 

Artig med et spill du må sikte ikke bare /target /spell 1 ;)

 

Ser at alle jeg spillte med før har sluttet, men er vel liten vits å starte noe nå som det er bare dager til wow expansion...

Lenke til kommentar

WoW, men ikke så meget for tiden.

 

Hvorfor skal det være så svært for visse at fatte at visse af os ser mere i spillet end bare grind, raids, PvP og 40-mands instanser? Jeg har en par characters i begge factions og er ikke nået lvl 60 med nogen af dem endnu (51 er det højeste jeg har i lvl), men jeg spiller for at more mig og for oplevelsen - ikke for at komme op i lvl så hurtigt som muligt eller for at få det bedst muligt udstyr så jeg kan pwne alle. Er det så svært at forstå at visse af os spiller og oplever WoW på en anden måde end det? Klart at hvis man er ligeglad med historien bag og kun spiller for at komme op i lvl, så kan det blive kedeligt, men ikke alle gør det. Okay?

 

Fair nok at ikke synes om spillet, men hvorfor automatisk antage at alle dem som gør bare vil grinde, raide og lignende?

 

*ahem* Sorry. Tilbage til emnet.

 

Jeg har prøvet en gratis trial-version af Ryzom hvor jeg løb rundt på newbie island. Det virker som et godt spil og jeg vil opgradere til full version så snart jeg har Visa igen.

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...