Hinma Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Ååååh, kan de ikke bare fikse Account Managment?? Bra at siden er oppe igjen da.
GtReBra Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Kom in nå på Account Management. Ser ut til at alt fungere bra Endret 14. oktober 2006 av GtReBra
EspenFe Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Skal registrere meg jeg. Kommer ERROR. "Slow Poke. You are to lazy. start from the beginning again. Sorry!" Sier dem!
Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Er det ikke litt enklere med visa istedet for gamecard? Har aldri hatt problemer men ser hele tiden folk som sliter med å regg/skaffe gamecard. Alle har jo visa kortet på seg eller veldig nær.... (mulig ikke på søndags morgen da menmen )
Yaricks Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Fa.. da blizzard! Skulle flytte en av characterene mine, men så funker ikke character transfer.. Venta i snart 36 timer... /Yaricks
.tomf Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Er det ikke litt enklere med visa istedet for gamecard? Har aldri hatt problemer men ser hele tiden folk som sliter med å regg/skaffe gamecard. Alle har jo visa kortet på seg eller veldig nær.... (mulig ikke på søndags morgen da menmen ) 7070841[/snapback] Jeg registrerte meg med gamecard, og hadde ingen problem. Og det burde da ikke være noe problem å skaffe gamecard, de fleste butikker som Elkjøp eller Spaceworld selger det eller man kan bestille på nettet. Og vi under 18 år har ikke Visa, og noen av oss har foreldre som er veldig skeptiske til å oppgi kortnr. sitt. Visa Electron i Norge funker ikke å registrere med.
Marti Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Our account management pages are currently unavailable. Please check back later. Thank you for your understanding. Nos pages de gestion de compte sont temporairement inaccessibles. Veuillez réessayer plus tard. Nous vous remercions de votre compréhension. Die Seiten der Accountverwaltung sind momentan nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal. Vielen Dank für Ihr Verständnis Bullshit...
Dwagon Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Oppe nå Jeg kom i allefall inn på Account management.
NuckChorris Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Fa.. da blizzard! Skulle flytte en av characterene mine, men så funker ikke character transfer.. Venta i snart 36 timer... /Yaricks 7072305[/snapback] Det var ikke så lenge..Er nå 6 dager siden jeg fikk mail om at min char var "ready to be finalized", men får jo bare error. Over 1 1/2 uke siden den først var pending..
Marti Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Fa.. da blizzard! Skulle flytte en av characterene mine, men så funker ikke character transfer.. Venta i snart 36 timer... /Yaricks 7072305[/snapback] Det var ikke så lenge..Er nå 6 dager siden jeg fikk mail om at min char var "ready to be finalized", men får jo bare error. Over 1 1/2 uke siden den først var pending.. 7076605[/snapback] Samme her, hvis det virker igjen skal jeg si ifra her. Evt. kan jo dere gjøre det hvis det virker for dere .
Marti Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Ingenting har skjedd for dere ang. character transfer? Kommer fortsatt samme meldingen her . Endret 17. oktober 2006 av Marti
Fedje Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Akkujrat samme forbanna driten, har stått fast i 12 dager nå
Marti Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Woot, hva heter characterene dine på dentarg?
Fedje Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Woot, hva heter characterene dine på dentarg? 7089561[/snapback] Golliat (priest, prøver å flytte) og Smallerdal Endret 17. oktober 2006 av Fedje
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 er det bare her at wow-europe.com har vært den tregeste sida i universet det siste året?
Bautastein Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 er det bare her at wow-europe.com har vært den tregeste sida i universet det siste året? 7089874[/snapback] Thottbot er superrask i forhold her. Det siste året har jeg omtrent kun fått opp wow-europe.com halvparten av gangene jeg har prøvd, og de gangene det har funket, har det tatt 20 sekunder å loade sida.
NuckChorris Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Skal vel funke for de fleste nå, men er det flere her som ikke har sett noe til kompensasjon? Char´en min var låst i 2-3 uker, men har ikke fått noe mail fra Blizzard. Er jo mange som har fått en måneds gratis spilling + 1 gratis transfer. Imens kommer jeg ikke gjennom på telefon og de svarer ikke på mail. Prøvde igjen nå gjennom billingform og får den berømte "An error has occurred. Your message was not sent successfully." Er jeg alene om å være uheldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå