Gå til innhold

er wow-europe.com nede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
håper de fikser PCT også!

7063668[/snapback]

Ja!

Har ventet siden forrige fredag. :no:

7063790[/snapback]

Har selv stått siden onsdag den 4. ;)

Skrevet

Hmm, skulle gjøre sånn game card-greie... men kommer meg ikke inn på siden. Hehehehehe, får vel bare vente da. Foresten, lykke til Mizz Hell :)

Skrevet

7064459[/snapback]

Samme her. Er så dritt lei av å vente. Hver gang jeg skal fikse noe med wow som gjør at jeg må inn på sia demmes så tar det 100år. Man skulle fått med en blizzard ansatt man kunne slå hver gang sia demmes var nede. Det hadde vært perfekt for meg. Begynner å gå hardt utover tastatur og bordplater.

Skrevet

7064459[/snapback]

Samme her. Er så dritt lei av å vente. Hver gang jeg skal fikse noe med wow som gjør at jeg må inn på sia demmes så tar det 100år. Man skulle fått med en blizzard ansatt man kunne slå hver gang sia demmes var nede. Det hadde vært perfekt for meg. Begynner å gå hardt utover tastatur og bordplater.

7065066[/snapback]

Går for hardt ut for fiender av Spider-man 2 her :p spiller på ps2 :D :!:

Skrevet

Juhuu! :)

Hmm...en ting...er det bare hos meg at siden hvor du kan "manage account" ikke går? "Finner ikke server" kommer opp!! :( [sorry, vet at det er off-topic]

Skrevet

Da er noen poster fjernet fra tråden. Det gjelder en post med alt for mange smileys, og poster med kommentarer til denne. Misbruk av smileys, som alle andre overtramp på forumereglene, skal rapporteres, ikke kommenteres i tråden. Slike kommentarer er i seg selv brudd på forumreglene.

Geir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...