Gå til innhold

Netshop leveringstid ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har bestilt pcen før 2 uker siden nå og har enda ikke fått noe tilbake melding at pcen er sendt.

 

Det står at den siste varen skal komme 13.10.2006 og det er den 13.10.2006 idag!.

 

Hvorfor sender de ikke varen når varene er der ? :(

7062257[/snapback]

SOm du sier så er det 13.10 i dag. Har det slått deg at det kanskje tar et par timer å ordne slike ting? Kanskje det er mange foran deg i kø? Får være måte på å være utålmodig :)

Lenke til kommentar
Hei har bestilt pcen før 2 uker siden nå og har enda ikke fått noe tilbake melding at pcen er sendt.

 

Det står at den siste varen skal komme 13.10.2006 og det er den 13.10.2006 idag!.

 

Hvorfor sender de ikke varen når varene er der ? :(

7062257[/snapback]

SOm du sier så er det 13.10 i dag. Har det slått deg at det kanskje tar et par timer å ordne slike ting? Kanskje det er mange foran deg i kø? Får være måte på å være utålmodig :)

7062297[/snapback]

 

Det er ikke rart jeg er utålmodig, har ventet i to uker da..

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
De sender når de har alt på lager og alt er klart... Så tar det 2-3 dager før du får en hentelapp i posten... Når du kjøper varer som ikke er på lager må du nødt å ha litt tålmodighet =)

7068144[/snapback]

 

Ja det er det bare og smøre seg inn med tålmodighet. Men er litt leit at jeg gikk glipp av lan, trudde jeg hadde fått pcen før skjervøy lanet begynte. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...