Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer

Anbefalte innlegg

Mulig bug: Kategorier ("Lokalnytt") på høyre side bruker relative filbaner og gir feilmelding.

9199960[/snapback]

Stemmer, må fikses.

Fåkke regga meg :(

9200095[/snapback]

Rart, fungerer fint her (sjå vedlegg)

En annen ting som må fikses er menyen.. Den hvite "tingen" under menyvalgene flytter seg ikke etter gjeldende side

9200151[/snapback]

Jepp, det må ordnast.

Hva er den feilen egentlig? For det er samme warning som igår?

9199744[/snapback]

Ingen anelse. Data truncated at row 1 crap. Skal sjå på det. Den forsvann når eg satt DEBUG = False.

post-26509-1186142953_thumb.png

Endret av Henrik Lied
Videoannonse
Annonse
Jeg har problemer med det samme med django hos subsys. Selvom jeg bruker unicode får jeg warning når jeg skriver inn f.eks æ, ø eller å inn i et django felt. En fix er å bruke f.eks. TinyMCE som wysiwyg, men det funker kun på textfield.

9200235[/snapback]

Ok, takk for infoen. Dei warning-beskjedane vi har fått hittil ser ikkje ut til å være så kritiske, og dei dukker jo ikkje opp uansett når man har DEBUG satt til False. Likevel, det hadde vore fint å fått ordna opp i det.

edit: jeg fikk ikke til å logge meg inn selv om jeg fikk beskjed om at registreringen gikk fint

9200212[/snapback]

Dette problemet har ikkje eg. Er du sikker på at du trykte på aktiveringslinken?

9200267[/snapback]

Jepp.trykte der vettu.. Fikk opp den beskjeden "blablabla...håper du liker siden vår"

Hvis det er problemer med tegn andre plasser kan det ha noe med dette å gjøre da, jeg skriv inn et passord med diverse tegn og greier..

Endret av rønning

Brukernavn blir automatisk i lowercase, og mellomrom blir fjerna. Så at du ikkje kom deg inn som "Kiman" kan eg godt forstå - prøv igjen med "kiman".

I ditt tilfelle, Kim: Eg må gjere nokre justeringar i kodebasa. Vi vil ikkje ha æøå i username-kolonna. :)

Endret av Henrik Lied
Brukernavn blir automatisk i lowercase, og mellomrom blir fjerna. Så at du ikkje kom deg inn som "Kiman" kan eg godt forstå - prøv igjen med "kiman".

I ditt tilfelle, Kim: Eg må gjere nokre justeringar i kodebasa. Vi vil ikkje ha æøå i username-kolonna. :)

9201441[/snapback]

Bruker dere ikke ID-nummere for å identifisere brukere og artikler?

Nei, det går etter SlugFields (altså ein meir human gjenkjenneleg metode).

Føler forresten for å ekspandere det noverande systemet om ei lita stund. Vi må ha meir community inn i dette, etter kvart.

9202002[/snapback]

Hvordan fungerer det i praksis? Er det en PgSQL-greie, eller er det en Python-greie? Nysgjerrig, alltid gøy å lære nye teknikker for sånt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...