Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når er det billetter legges ut for salg? Og hvor kjapp må man da være?

7131269[/snapback]

Rundt juletider, og man trenger ikke å være så rask som man måtte før - pga. det nye systemet.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er litt kjipt egentlig. Det var jo noe av moroa i 2005 f.eks, i fjor kjøpte jeg billetter mange uket etter de var lagt ut. :/

Skrevet

Det belastet ptn's systemet så mye, så den nye løsningen tror jeg var godt etterlengtet av ptn staben(vet ikke om dette er grunnen til at de byttet). Husker tidligere hvor selve siden var nede hele natta, og jeg satt på isdn og døgna for å skaffe billetter.

Skrevet
Hvordan er det nye systemet da? Hvordan var det gamle?

7133401[/snapback]

Det gamle systemet var rett og slett førstemann til mølla...

Det nye fungerer slik at man blir plassert i ei kø, helt tilfeldig, hvor man kan bestille billett når det er sin tur :)

I fjor fikk jeg den muligheten 5 ganger , og man blir varslet på mail, så ikke frykt ;)

Skrevet

Har egentlig litt lyst til å dra selv jeg :p Får vel muligens med meg ei venninne og så.. =)

Syns det virker ganske morro igrunn! Mulig det blir sånn at jeg drar dit i påska jah ;)

Skrevet
Har egentlig litt lyst til å dra selv jeg  :p Får vel muligens med meg ei venninne og så.. =)

Syns det virker ganske morro igrunn! Mulig det blir sånn at jeg drar dit i påska jah  ;)

7140964[/snapback]

Gjør det!

Skrevet
Har egentlig litt lyst til å dra selv jeg  :p Får vel muligens med meg ei venninne og så.. =)

Syns det virker ganske morro igrunn! Mulig det blir sånn at jeg drar dit i påska jah  ;)

7140964[/snapback]

Går utifra at dere er jenter, og jenter er noe vi trenger der! =) Det var frustrerende i fjor,syns jeg .. Få jenter! Alle jeg så var på besøk, hos GUTTEN sin! :(

Skrevet

7140964[/snapback]

Går utifra at dere er jenter, og jenter er noe vi trenger der! =) Det var frustrerende i fjor,syns jeg .. Få jenter! Alle jeg så var på besøk, hos GUTTEN sin! :(

7141461[/snapback]

Var vel ca 500 hunkjønn da, og det er jo ikke så dårlig, syns nå jeg ;)

Skrevet

7140964[/snapback]

7141461[/snapback]

Var vel ca 500 hunkjønn da, og det er jo ikke så dårlig, syns nå jeg ;)

7141479[/snapback]

Tja.. Når det er så mange så er det vel ikke alle som er der bare for å besøke guttene sine vel? Gutten min skal nok oppover han og, men det er ikke bare derfor jeg drar hvertfall:) Jeg ska nok være samme venninna mi der, for å "oppleve" ting liksom ^^ Såvidt jeg har skjønt er det mye som skjer der samtidig?

Hvor mange var det på TG totalt sist da?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var det ikke rundt 5000? :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg skal, og debuterer i år. :)

Blir det Hw-rekke/gigabit-lan? Isåfall så skal jeg der, og drasser med meg bestekompisen som er ivrig cs-gamer. Selv har jeg vært inaktiv i snart 11måneder, det skal godt gjøres etter 1,5år med intens gaming.

Endret av PatrickM
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...