Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei det er Equerm og Superdan her, vi satser på at enkelte på HW-rekka joiner oss på fylla og blir minst like fulle som vi er nå

Alle er velkommen til Equerm sitt hotellrom, spesielt teh forumbabez :ph34r:

Endret av Superdan
Skrevet

Ikke lenge igjen nå folkens!

Får stikke og handle litt jeg. Masse saker som skal innkjøpes. Håper jaggu at de selger Påskeegg med melkekrem fortsatt (mååå ha).

Skrevet
Ikke lenge igjen nå folkens!

Får stikke og handle litt jeg. Masse saker som skal innkjøpes. Håper jaggu at de selger Påskeegg med melkekrem fortsatt (mååå ha).

8279203[/snapback]

*Bli kvalm*

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Noen som vet hvilke butikker som skal ha stand i år? Skal komplett feks? Vil det være samme priser som på nettbutikken?

Skrevet

Yay, på mandag blir det hamstetur til Svinesund for å kjøpe brus og godteri =D

Noen flere her fra forumet som skal opp tirsdags kvelden? Vi er ihvertfall noen som skal opp på kvelden, så blir det TG-tv og andre nerdefilmer hele natta. Forhåpentlig vis et par engangsgriller og et par øl og litt kos og! =D

Skrevet
Er det noe TG buss fra Trondheim?

8280957[/snapback]

Sjekk "Getting there"-seksjonen på Gathering-forumet.

8280976[/snapback]

Fant ikke noen busser fra Trondheim.

Noen her som kjører fra Trondheim og har plass til en? :p

Skrevet
Hei det er Equerm og Superdan her, vi satser på at enkelte på HW-rekka joiner oss på fylla og blir minst like fulle som vi er nå

Alle er velkommen til Equerm sitt hotellrom, spesielt teh forumbabez :ph34r:

8278533[/snapback]

hahaha, fylleposten da ^^

Skrevet (endret)
Noen som vet hvilke butikker som skal ha stand i år? Skal komplett feks? Vil det være samme priser som på nettbutikken?

8280880[/snapback]

Sjekk ut sponsorene/standsa til TG på sidene dems. Sansyligvis vil det være tilbuder på diverse utstyr osv.

Men hvem som kommer med stand, og hvor mange, ser du når du kommer dit :)

Endret av Homer_
Skrevet (endret)

på tg forumet fikk jeg svar på at kontakten er på plassen din.. men hvordan blir det i forhold til hylla

Endret av mr_james
Skrevet
på tg forumet fikk jeg svar på at kontakten er på plassen din.. men hvordan blir det i forhold til hylla

8281495[/snapback]

Enten til venstre eller høyre for hylla.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...