Gå til innhold

Zuki - The Least Worst Hits of DJ Stalin


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold!

7083310[/snapback]

Jeg håper noen finner identiteten hans og kverker han før noe slikt skjer. Godt varg kommer ut om noen få strakser, så kan han ta jobben. Kanskje den gode djen faller på en haug glassbiter også?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold!

7083310[/snapback]

 

Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. :dribble:

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold!

7083310[/snapback]

 

Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. :dribble:

7088280[/snapback]

Det er vel det nærmeste man kommer "The Brown Note OST".

Lenke til kommentar
DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold!

7083310[/snapback]

 

Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. :dribble:

7088280[/snapback]

Håhå, det hadde vært fantastisk <3

Lenke til kommentar

Får se om et år eller to, når legenden om DJ Stalin har gått på folkemunne i det vidstrakte land.

 

En morsom ting jeg har lagt merke til her er de åpenbart enorme fordommene mot DJ Stalin. Den første låta har jeg produsert, som straff, men da jeg ga den ut i juni, fikk den noe bra feedback og noe konstruktiv kritikk. Med én gang den sniker seg med i en DJ Stalin-samling, da blir det bare: "DRITT!", "Verste jeg har hørt" osv. Hva er opp med fjortisfaktoren her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...