Gå til innhold

TOPLINE er en bunch løgnere...


Anbefalte innlegg

- lover at varen er på lager

- lover å sende den samme dag

- lover å sende pakkenummer på email som bekreftelse

- lover å levere dagen etterpå

- lover å ringe tilbake

- lover å ringe etter én time

- (INGENTING av dette er overholdt) etter 2 uker !

- svarer ikke på mail

- svarer sjeldent på telefon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-05 10:37, skrev moft:

- lover at varen er på lager

- lover å sende den samme dag

- lover å sende pakkenummer på email som bekreftelse

- lover å levere dagen etterpå

- lover å ringe tilbake

- lover å ringe etter én time

- (INGENTING av dette er overholdt) etter 2 uker !

- svarer ikke på mail

- svarer sjeldent på telefon



 

Høres veldig kjent ut fra når jeg kjøpte Palit Daytona Geforce 3 kort. + at jeg fikk inkassokrav på varen som var sendt som postoppkrav !

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte data`n min derfra. (i butiken da)

Jeg må si at jeg er kjempefornøyd !!!

Fks. De innstallerte Win-Xp for meg.

Noen måneder etterpå skulle jeg innstallere XP på nytt. Noe som gikk heller dårlig.

Da gikk jeg til Topline og de innstallerte flittig i veg !!

 

Tenk det !! Eer ikke alle som gidder å gjøre det !

Siden jeg skulle på LAN hadde jeg ike tid til å bygge datan selv, så de skule gjøre det for meg.

Det gikk to dager så var jeg en ny eier av en helt nyoppbygget data. to dager dere....Det er ikke dårlig service det :smile:

 

Når jeg var i butikken, ringte tellefonen MANGE ganger.

Faktisk hele tida. Så de hadde mye å gjøre. De burde kanskje ansette en telefon-mann/dame.

 

Jeg synes det ikke er det minste rart at Webshoppen ikke går så veldig bra akkurat.

Jeg ville ALDRI bestilt derfra. (Må si at jeg er litt kresen på web-shopper da)

 

Uansett hvorfor må dere bestille derfra ??

Stikk heller ned en tur til butikken dems, som ligger i Lillestrøm og du vil da få MANGE tips og antakelig hvis også mye kunnskap om ditt og datt innefor data.

 

Så ikke ett VONDT ord om butikken deres. :smile:

Magnus

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-05 11:35, skrev Menkromsen:


Uansett hvorfor må dere bestille derfra ??

Stikk heller ned en tur til butikken dems, som ligger i Lillestrøm og du vil da få MANGE tips og antakelig hvis også mye kunnskap om ditt og datt innefor data.


Så ikke ett VONDT ord om butikken deres. :smile:

Magnus


 

høhh???

 

Nå har jeg prøvd å være innom butikken 5 ganger på 2 uker, men den er stengt... sist gang sto det faktisk en lapp der det stod "ute på service"...

 

Kan ikke si meg helt fornøyd med butikken heller, brukte 3-4 uker på å hoste opp et micro tower..

Lenke til kommentar

Jeg henger meg på med en gammel histori... for de som gidder å lesen den.....

 

År 2001.

 

Fredag 24. august:

- Jeg har påtatt meg å utarbeide en presentasjonsmal for min arbeidsgiver i løpet av denne helgen. Dette er arbeid jeg har lyst til å gjøre hjemme, og jeg bestemmer meg for å gå til anskaffelse av en ny skjerm ettersom min 15-tommer er i minste laget. Jeg har vurdert dette en stund – og vet hvilke skjerm jeg ønsker.

- Spørsmålet er om jeg finner noen detaljister som kan levere på relativt kort varsel – og ved bruk av den Hardware.no kommer jeg fram til at Topline i Lillestrøm, som også har en ren og pen nettbutikk, er nær nok til at de bør klare dette. Det tar tross alt ikke mer enn en halvtime å kjøre fra Lillestrøm til Sinsen i Oslo.

- Ikke nok med det men på nettsiden til Toppline sier de selv følgende: ”I vår forretningsidé ligger også å minimere kundens leveringskostnader. Målsettingen er å kunne levere varen innenfor en tidsramme fra 1-5 dager avhengig av strekning og om varen fysisk er på lager. Vi vil også være i stand til å levere varen direkte hjem til deg eller på kontoret dersom dette er ønskelig.”

- Dette er jo utmerket, og jeg ringer derfor Topline for å fremføre mitt ønske: Jeg ønsker å kjøpe en bestemt skjerm hvis de kan levere denne til meg i dag, og at det er mulig å betale med Visa eller tilsvarende. Selger hos Toppline, vet ikke om varen er på lager og ber meg ringe tilbake om litt. Jeg får også vite at lageret det gjelder ligger i Oslo, og at varende kjøres ut derfra. Det er ti minutters kjøring fra dette lageret og hjem til meg.

- Etter en stund ringer jeg tilbake, og selger hos Topline hevder da at varen er på lager, og at mine ønsker kan etterkommes, men – det er et men, for han vet at folkene på lageret er trøtte etter en lang arbeidsuke og liker å gå tidlige hjem, og derfor spørs det om de klarer å hente varen fram i dag.

- Selv om dette høres noe underlig ut tar jeg til takke med svaret – og vi blir enige om at jeg fyller ut Toplines skjema på Internett. Selger ber meg også presisere i kommentarfeltet at skjermen skal sendes med et bestemt budfirma. Jeg legger også til at varen skal leveres i dag eller senest Lørdag. Ja jeg har innsett hat jeg kanskje må akseptere det. Jeg kan jo ikke hvite hvor trøtt man er i de ulike delene av Topline denne fredagen.

- Det går ikke lang tid før jeg mottar en telefon fra en person som ikke presenterer seg med annet enn at det gjelder en bestilling på en dataskjerm. Ok, sier jeg, og antar at dette er en av personene på lageret i Oslo. Denne har åpenbart lest bestillingen – for han hevder hardnakket at de sender varene gjennom posten. Jeg sier som sant er at dette har jeg avtalt med selger, og at det er selger som har bedt meg skrive navnet på transportfirmaet i ordren. Han sier da at ham må få ringe meg tilbake.

- Jeg hører ikke mer fra ham – og før jeg går hjem fra arbeid denne dagen ringer jeg nok en gang Topline for å høre om det kommer noen skjerm. Selger beklager at de ikke klarte å få varen ut i tide, men svarer bekreftende på mitt spørsmål om de vil klare dette i morgen. Jeg resignerer og håper at de kjører ut relativt tidlig på Lørdager.

-

Lørdag 25. august:

- Lørdag er jeg derfor innstilt på at budet vil dukke opp på formiddagen, og jeg velger å vente med mitt eget arbeid til jeg kan bruke en bedre skjerm. Men når klokken nærmer seg 1300 blir jeg noe utålmodig, og ringer Topline. Jeg får kontakt med den samme selgeren, men denne er opptatt med en kunde, og ber om å få ringe meg opp igjen i løpet av 15 minutter.

- Det gjør han selvsagt ikke i deg hele tatt. Etter 30 minutter ringer jeg Topline igjen. Og jeg snakker med selger igjen. Denne ber om mer tid – og sier at han vil ringe meg opp igjen. Jeg begynner å fatte det nå, og jeg innser at jeg bare kan begynne å arbeide med mitt nåværende utstyr. Og sannsynligvis bør jeg bare glemme hele Topline, det mener i hvert fall de øvrige familiemedlemmene.

- Likevel, og selv om selger selvsagt ikke ringer opp igjen, ringer jeg til Topline nok en gang. Klokken nærmer seg nå fire om ettermiddagen. Selger beklager – og sier at folkene på lageret dessverre heller ikke klarte å hente fram skjermen tidsnok til å rekke siste transport. Denne gikk i følge selger kl. 1400.

- Selger beklager igjen, og spør om jeg fremdeles vil ha skjermen. Selv om jeg ikke får anledning til å bruke den i det arbeidet jeg skal gjøre denne helgen, sier jeg fremdeles ja. Jeg har nå brukt så mye tid på å kjøpe denne skjermen at det nærmest fremstår som enda verre å ikke motta noen i det hele tatt.

-

Mandag 27. august:

- Mandag formiddag ringer jeg på nytt Toppline for å spørre om når skjermen kommer, slik at jeg er sikker på å komme hjem tidsnok til å motta skjermen. Jeg får svar av samme selger at jeg vil få en telefon fra ham først, og deretter fra budet når denne nærmer seg min bolig. Jeg spør når de begynner å kjøre ut, og får til svar at budet begynner å kjøre klokken 1500.

- Uten å ha hørt noe fra Topline, forlater jeg kontoret tidlige, dvs. kl.1430, og går hjem slik at jeg er sikker på at det er noen tilstede når skjermen kommer.

- Det kommer selvsagt ingen. Ingen telefoner. Ingen bud. Litt før kl. 2000 ringer jeg Topline, men det er selvsagt ingen som svarer. De er nok gått hjem.

-

Tirsdag 28. august:

- I dag er det tirsdag. Jeg har selvsagt ikke hørt noe fra Topline, og jeg orker ikke lenger ringe dem. Jeg nøyer meg med en titt på nettsidene deres: ” Topline AS ønsker å være en aktør som setter kunden sterkt i fokus. Kvalitet skal være vårt varemerke. Med kvalitet mener vi at vi skal imøtekomme eller overgå våre kunders forventninger til pris, leveranse, kvalitet, og ikke minst service. Vi i Topline AS ønsker deg hjertelig velkommen som kunde og er sikre på at du vil bli fornøyd hos oss”.

-

 

t.t.

Lenke til kommentar

Den 2002-11-13 11:17, skrev Shrike:

Død, Fordervelse og Likstank over TOPLINE

 

Den 2002-10-21 13:03, skrev Shrike:

skal personlig rævpule han karen om jeg treffer han på et LAN

 

Den 2002-10-28 10:56, skrev Shrike:

samma shitten her, måtte de BRENNE OG DØ INNESTENGT I DET RÅTNE FIRMAHUSET sitt..

 

Den 2002-10-02 12:34, skrev Shrike:

sorry ass, men du ber ****meg om problemer når du kjøper skrapet på ELKJØP.

 

Men uansett, han har loven i sin hånd, LA BLODET RENNE!!

 

Jobber du deltid for Bin Laden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...