Gå til innhold

Den Store 7900GTO Tråden


Din_Laban

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da slenger jeg inn 3DMark resultater med mitt voltmodda XFX 7900GT Extreme 520M, sånn til sammenligning etterhvert som folk får opp resultater her :)

 

Følgende resultater er oppnådd ved 690/850:

 

3DMark03 - 20026

3DMark05 - 9867

3DMark06 - 5126

 

Spørs om det er så mye nytte i dette dog, i og med at jeg ikke har dual core. Virker som de fleste som voltmodder har dual core :p Se fullstendig systemspec i signaturen.

Lenke til kommentar
GJØRE USB DISKEN OM TIL DO BOOT DISK

 

1. Last ned Win98SE bootdisk iso fra www.allbootdisks.com

 

2. Pakk ut og mount i Deamon Tools. Eventuelt brenn den til en cd.

 

3. Last ned HP USB Disk Storage. (Hvis nedlastingen ikke starter automatisk, trykk på "...klicken Sie bitte hier"

Start opp HP-programmet og velg "Create DOS startup disk", velg så den stasjonen der Win98SE-isoen ligger, i mitt tilfelle H:.

 

4. Trykk på start  (Husk å ta backup av det som eventuelt ligger på minnepennen fra før)

Lenke til kommentar
Hva med meg som ikke har floppy da ? Må vel kunne få til dette uten floppy... Bestilte meg kortet igår og vil selvsagt prøve å klokke det opp  :hmm:

7053582[/snapback]

 

Jeg er ikke 100% sikker på det, og det er noe jeg eventuelt må finne ut at. Om noen andre gjør det, send meg en PM, så stapper jeg det inn i BIOS-flashing.

 

Jeg takker og bukker for all rosen. :thumbup: Natta var med andre ord ikke bortkasta.

Lenke til kommentar
GJØRE USB DISKEN OM TIL DO BOOT DISK

 

1. Last ned Win98SE bootdisk iso fra www.allbootdisks.com

 

2. Pakk ut og mount i Deamon Tools. Eventuelt brenn den til en cd.

 

3. Last ned HP USB Disk Storage. (Hvis nedlastingen ikke starter automatisk, trykk på "...klicken Sie bitte hier"

Start opp HP-programmet og velg "Create DOS startup disk", velg så den stasjonen der Win98SE-isoen ligger, i mitt tilfelle H:.

 

4. Trykk på start  (Husk å ta backup av det som eventuelt ligger på minnepennen fra før)

7053954[/snapback]

På den HP linken for jeg bare dette jeg :roll::

Lenke til kommentar

Nei det er ikke vits, men det lønner seg, men du for nok uansett mer enn nok med kraft, men så har man igjen det at man kan skryte av 7900GTX i SLI da ;)

Du kommer til å merke størts forskjell i benchmark ikke så stor i spill (kommer ann på).

 

Seinere når software og spill krever mer så kan det være lurt ja ;)

 

*Edit: Du for ikke 1024Mb vidio minne, men 2x512mb hvis du skjønner ?

 

Det er ikke sånn at den enne GPUen kan bruke 1024Mb når den andre ikke er i bruk (Tror begge alltid vil være i bruk uansett ;))

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Men, når jeg får mine 2 7900GTO, er det vits og overklokke dem da?

Blir det da 1GB minne da? eller åssen funker det?

7054247[/snapback]

 

Hvis du går i den første posten min, så linker jeg til en test der de bruker SLI, med overklokk.

 

Du vil også få flere frames pr. sec. -spesielt ved tung bruk av AA og AF og når skjermstørrelsen og oppløsningen øker.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...