Gå til innhold

the matrix online

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om det er noen her som spiller the matrix online her??

jeg har vurdert og begyne med det men vet ikke liksom. er fan av filmene og spill som er komme så langt. men dette har den haka at det ksoter ettervert sånn som i wow. er det noen som kan overbevise meg om det og gjerne fortele litt om det.. hvorfor dere anbaler det eller ikke liksom. håper på mange svar her liksom..

håper dere kan legge i gjen noen linker og da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt:

Beste miljøet du kan finne i noen spill. De som spiller Matrix Online tar det dønn seriøst og de roleplayer 100%. Jeg hørte ikke et eneste 1337 ord mens jeg spilte det. Eventene og missionene krever litt høyere IQ enn det du møter i spill som WoW, så spillerbasen er litt mer moden kan du si.

Grafikken er veldig bra og omgivelsene er interaktive. Du har en stor by å begi deg gjennom som er ufattelig detaljert og interaktiv. Du kan dra opp i 50 etasje på en skyskraper og se utfor vinduet og vinke til kameraten ned på gaten. Nevn ett spill som har klart dette før ? :p

Missions er mye kulere enn vanlige MMORPGS. Du føler det ikke blir så mye grinding og man har såkalte events for ekte skuespillere kommer i verdenen med deg og gjør masse kult.

Negativt:

Det negative ødela spillet for meg, og slåssesystemet er hovedproblemet. Det er altfor automatisert. Utviklerne sier de måtte ha det for å få flotte animasjoner men de flotte animasjonene treffer ikke riktig engang. Det er bare hakkete og bugga som bare det. Det ser veldig rart ut. Dessuten så velger du mellom ulike kombinasjoner og du har ingen kontroll over kampen overhodet omtrent. Da forsvant mye av vitsen med spillet bort fra meg gitt.

Skrevet

har også lyst til og begynne og spille det men isåfall kjøp det på www.cdon.com får 29.- inkl frakt blir det sånn ca.60-70.- hvis jeg også begynner må jeg vite hva du heter på spille så kan vi gjøre mission og hjelpe hverandre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...