tovalb Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hei, jeg har en venn som ofte trenger hjelp på pcn, ofte med enkle ting. Det jeg egentli spør etter om det er noen som kan anbefale meg et program hvor jeg kan "fjernstyre" hans pc fra min maskin, slik at jeg slipper å kjøre flere mil for oftest et tastetrykk. Helst enkelt og gratis Tom
Kian_Alvane Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Du kan prøva tightVNC, det gir deg full kontroll over den datamaskina du vil fjernstyra. Det er enkelt å bruka, fungerer i både Windows og Linux og det er gratis.
meankanin Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Om du kjører Win XP er den innebygde Remote Desktop-funksjonaliteten perfekt til dette.
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Om du kjører Win XP er den innebygde Remote Desktop-funksjonaliteten perfekt til dette. 7045656[/snapback] Med remote desktop så ser vel ikke kameraten hva denne gode hjelperen gjør, så da må det gjøres om og om igjen siden kameraten ikke klarer å lære seg det selv.
GeirGrusom Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis det hadde vært noen av kameratene mine, hadde de ikke lært allikevel... :/ stygt å si det men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå