turb0man Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan gjør jeg dette? (.wps dokument er laget i Microsoft Works)
Harald Staff Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Det er så vidt jeg vet ikke mulig. Works er det filformatet som har aller minst støtte av Office. Jeg tror det skyldes at man ville solgt langt færre Office dersom de to spilte sammen, man kunne skreddersy billigere og mer egnede kombinasjonspakker til bedrifter med forskjellige nivåer og behov. Men det er bare en konspirasjonsteori det altså. Beste hilsen Harald
turb0man Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Det er så vidt jeg vet ikke mulig. Works er det filformatet som har aller minst støtte av Office. Jeg tror det skyldes at man ville solgt langt færre Office dersom de to spilte sammen, man kunne skreddersy billigere og mer egnede kombinasjonspakker til bedrifter med forskjellige nivåer og behov. Men det er bare en konspirasjonsteori det altså. Beste hilsen Harald 7038637[/snapback] Det er fullt mulig, fikk det til
Harald Staff Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 I stand corrected. Det er regnearkformatet som er umulig. Unnskyld. Beste hilsen Harald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå