Gå til innhold

Rykter om Mafia 2


Anbefalte innlegg

For en stund tilbake leste jeg ett eller annet sted rykter om at det skulle lages en oppfølger for Mafia (in my humble opinion....best game ever). Har forsøkt finne mer info i det siste, men uten hell.

 

Noen som har noe scoops å komme med ? (ble aldri bekreftet om det var consoll eller pc, evnt begge format)

 

make my day.... :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg spilte gudfaren i en time eller noe. Gud for et elendig spill! Nei, mafia ga den ordentlige følelsen av USA på 30-tallet! Grafikken var og er jo i grunn enda nydelig! Kulehull i bilene osv. Det eneste som manglet var ragdoll effekt!

JA til Mafia 2!

7033967[/snapback]

 

Oh yeah. Gudfaren var en stor skuffelse. Spiller derimot Mafia ennå - ok da, så er jeg en FanBoy (verre ting en Mafia) :p

 

Det vittige er at jeg normalt ikke liker lineære spill, men det var noe med story, variasjon osv som jeg fortsatt liker. For ikke å snakke om etter man er ferdig med story line. Alle bilene man kan unlocke i ettertid er genialt. Spiller fortsatt :)

Lenke til kommentar
Tror ikke det kommer noen Mafia 2 med det første. Illusion software har allerede 3 spill under produksjon.

7034092[/snapback]

 

LIAR....dø og brenn i helvete :p

 

Mulig, med mindre de har solgt lisens, det burde dog være noe man har hørt om. Med tanke på fanskare og salg vil jeg dog synes det er rart om de forkaster tittelen.

 

Det var tross alt ett 9,5 spill på GS

Lenke til kommentar

Det er bekreftet av Illusion at de holder på å lage oppfølgeren, men de er vel ganske så hemmelighetsfulle angående informasjon. Regner med at det er minst 1.5-2 år med mer venting før vi får se spillet i hyllene, og dermed er det vel sikkert enda en stund igjen før vi får begynne å høre all den saftige infoen.

 

EDIT: Bevis 1 og 2.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tja, den infoen er snart 3 år gammel og er en uofisiell uttalese, og ikke et ord er blitt nevnt om spillet siden. Det er lang tid; Illusion har ikke brukt noe særlig lang tid på spillene sine frem til nå, og jeg har vanskelig å tro at de har holdt på med et spill så lenge uten å vise det frem på en eller annen måte. Men alt er mulig. Nå det e sagt håper jeg selvsagt på et nytt mafia spill fra Illusion.

Lenke til kommentar

Gjelder å være forsiktig med påståelser her, da vi snakker om et hellig emne :p

 

Mener jeg fant et påstått skjermskudd fra Mafia 2. Dette er dog ganske lenge siden, og bildet så nokså bra ut, så hadde det vært ekte ville vi nok sett noe mer om det til nå. :S

 

Håper virkelig det kommer et Mafia 2, da originalen var et av tidenes beste spill.

Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hvordan de skal legge opp storylinen da... Hovedpersonen dør jo i slutten :)

 

En ting de kunne gjort er å bruke den samme historien med morello vs salaries, men fra en annen vinkel. (f.eks at hovedpersonen er en "thug" som driver med nasking osv på 20 tallet, og etterhvert får seg jobb med morellos gjeng, også jobber man seg oppover i gjengen. Noen av "jobbene" spinner av fra eneren, men fra en annen vinkel)

Lenke til kommentar
Man kan jo lure på hvordan de skal legge opp storylinen da... Hovedpersonen dør jo i slutten :)

 

En ting de kunne gjort er å bruke den samme historien med morello vs salaries, men fra en annen vinkel. (f.eks at hovedpersonen er en "thug" som driver med nasking osv på 20 tallet, og etterhvert får seg jobb med morellos gjeng, også jobber man seg oppover i gjengen. Noen av "jobbene" spinner av fra eneren, men fra en annen vinkel)

7036089[/snapback]

 

Hvem sier at Mafia 2 må følge samme historien til samme person som 1'ern? Er maaaaaassevis av historier å plukke fra. De kan jo bare gjøre akkurat slik de gjorde i 1'ern: Blandet masse kjente scener fra kjente mafia-filmer, og putte det i et spill med en annen manns historie.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det blir en Mafia 2,mener også å ha sett bilder av det for en stund tilbake.Mafia 1 var utrolig gøy å spille,og politijaktene var ikke mindre artige der du kom på to hjul rundt kvartalene,og endte som oftest med tragedie. :) Bakgrunnsmusikken og stemningen i spillet var fenomenalt og kan nok si at Mafia er noe av det bedre jeg har spilt.

The Godfather nådde ikke Mafia engang opp på leggen.

Lenke til kommentar

Har vært snakk om Mafia 2 og mener jeg leste en artikkel om Mafia 2 for ikke lenge siden (enten i fjor eller begynnelsen av året).

 

Tviler nå på at det ikke kommer, med tanke på hvor stor Mafia ble og er fremdeles i dag. Mener jeg og leste at det skulle være en intern krangel innad i selskapet som hadde gjort at Mafia 2 ikke var kommet, men at denne krangelen var rettet opp og at produksjonen var i full gang igjen.

 

Merk at dette bare er løse rykter jeg har hørt over nette, og kan heller ikke referere til noe kilde, så ta det med en klype salt.

 

Gleder meg til, om det nå kommer, et Mafia 2. Bedre spill skal du lete lenge etter. EA prøvde seg på å sette en ny Don inn, men feilet miserabelt på dette punktet.

 

For meg er det bare en Don:

DON.jpg

 

Trenger jeg å nevne navn?

Lenke til kommentar
Flaut å innrømme det, men jeg har aldri spilt Mafia  :blush:

Den eneste konsollen jeg har mulighet å spille det på er PS2, men har bare hørt dritt om konsoll-versjonene. Noen som har prøvd Mafia på PS2 og kan anbefale det?

7063686[/snapback]

 

Mafia på x-box suger stert da så jeg vil ikke en gang tenke på hvor stert det suger på PS2 :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...