Gå til innhold

"frisør" i WOW og Rep. med SW

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.

Har hørt at det skal komme en slag "frisør" i wow. Hvor man kan gå og endre påutseendet sitt hvis man vill. Ta bort sjegget, ta på mer hår etc. Er dette sant? kommer det noe sånt? i tilfellet når kommer dette?

2.

Har nettop blitt 60 og siden mount prisene har gått ned har jeg utrolig lyst på en hest. Er revired med Storwind nå. Hva er raskeste vei til å bli exhalted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mener jeg hørte det her på forumet en gang.. er ikke helt sikker. Men har hørt det av noen venner og. Kommer det?

Når du sier lever har jeg et spørsmål, hvor mye rep får man av å levere 20 runeclothog hvor i Sw skal jeg levere? Finnes det ingen andre muligheter? i såfall hva er de?

Skrevet (endret)

1: Nei

2: Svart på

PS: Ikke stol på hva vennene dine sier om wow... Skjekk ut på worldofwarcraft.com. Ofte mye diskusjoner på alt slags saker som forandre kjønn, utseende, hva enn

Endret av Bruktbilen11
Skrevet (endret)

Har faktisk lest det samme selv. Husker ikke hvor, men det var en Blizzard source.

Nå var det vel ikke det at det var 100% sikkert at det kom, men mer en funksjon som Blizzard kunne tenkt seg å legge til i spillet.

Endret av Cappo
Skrevet

haha, tenk å ha det som proffesion...

300/300 I frisør..

"WTS Legendary Book Of The Jean Luke Repairdeux"

- Use: Teaches you how to cut the authors famous hair style

Skrevet

Dette er kansje litt Off-Topic. Men wow følger sinn egen historie litt dårlig på dette punkten. Vist man har leste endel av warcraft historien står det at dvergdamene har skjegg. Men her ikke sett en eneste dvergdame med skjegg enda jeg!

Skrevet

PS: Ikke stol på hva vennene dine sier om wow... Skjekk ut på worldofwarcraft.com. Ofte mye diskusjoner på alt slags saker som forandre kjønn, utseende, hva enn

7033362[/snapback]

Hvordan kan du være så sikker på at det ikke skal komme?

Skrevet

Haha, - World of Warcraft; Extreme Makeover.

Hvis de noen gang åpner skjønnhetssalonger eller går det mulig for kjønnsskift, tror jeg at jeg lar WoW ligge en stund..

Skrevet

7033362[/snapback]

Hvordan kan du være så sikker på at det ikke skal komme?

7035342[/snapback]

Det kan nok godt komme om ei stund, men det kommer ikke nå. Ingen kan si sikkert om at noe ikke kommer en eller annen gang i wow. Tror de fleste skyter segselv om det kommer frisør osv i wow..

Skrevet
haha, tenk å ha det som proffesion...

300/300 I frisør..

"WTS Legendary Book Of The Jean Luke Repairdeux"

- Use: Teaches you how to cut the authors famous hair style

7033599[/snapback]

hahahaha, fyr faen som jeg lo :D

Skrevet (endret)

Warning : if you start this proffesion you have a 60% chance of finding male characters atractive and a realy bad taste in clothes

Endret av Darkey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...