Simma89 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1. Har hørt at det skal komme en slag "frisør" i wow. Hvor man kan gå og endre påutseendet sitt hvis man vill. Ta bort sjegget, ta på mer hår etc. Er dette sant? kommer det noe sånt? i tilfellet når kommer dette? 2. Har nettop blitt 60 og siden mount prisene har gått ned har jeg utrolig lyst på en hest. Er revired med Storwind nå. Hva er raskeste vei til å bli exhalted?
Simma89 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 mener jeg hørte det her på forumet en gang.. er ikke helt sikker. Men har hørt det av noen venner og. Kommer det? Når du sier lever har jeg et spørsmål, hvor mye rep får man av å levere 20 runeclothog hvor i Sw skal jeg levere? Finnes det ingen andre muligheter? i såfall hva er de?
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) 1: Nei 2: Svart på PS: Ikke stol på hva vennene dine sier om wow... Skjekk ut på worldofwarcraft.com. Ofte mye diskusjoner på alt slags saker som forandre kjønn, utseende, hva enn Endret 9. oktober 2006 av Bruktbilen11
Cappo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Har faktisk lest det samme selv. Husker ikke hvor, men det var en Blizzard source. Nå var det vel ikke det at det var 100% sikkert at det kom, men mer en funksjon som Blizzard kunne tenkt seg å legge til i spillet. Endret 9. oktober 2006 av Cappo
Tethrix Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Er jo en god mulighet for at det kommer en frisørlignende ting. De har jo hatt det i begge Everquest spillene så vidt jeg vet.
Footy Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 haha, tenk å ha det som proffesion... 300/300 I frisør.. "WTS Legendary Book Of The Jean Luke Repairdeux" - Use: Teaches you how to cut the authors famous hair style
Unbeaten Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 det har vært oppe til diskusjon på blizz forum med "frisør" mulighet, men var vel mer noen som savnet muligheten til å angre seg...
Ingar123 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Dette er kansje litt Off-Topic. Men wow følger sinn egen historie litt dårlig på dette punkten. Vist man har leste endel av warcraft historien står det at dvergdamene har skjegg. Men her ikke sett en eneste dvergdame med skjegg enda jeg!
Mato Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 sier virkelig historien at det ikke finnes frisører ? da burde vi vell alle hatt laaangt hår og sjegg ^^
Simma89 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 50 rep for hver stack, og det leveres her. 7033360[/snapback] Kan jeg levere andre ting og, eller er det bare runecloth?
Tmz Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1: Nei 2: Svart på PS: Ikke stol på hva vennene dine sier om wow... Skjekk ut på worldofwarcraft.com. Ofte mye diskusjoner på alt slags saker som forandre kjønn, utseende, hva enn 7033362[/snapback] Hvordan kan du være så sikker på at det ikke skal komme?
H-e-l-l-o Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Haha, - World of Warcraft; Extreme Makeover. Hvis de noen gang åpner skjønnhetssalonger eller går det mulig for kjønnsskift, tror jeg at jeg lar WoW ligge en stund..
Reached Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) LOL Edit: Night elf males kommer til å stå først i køen Endret 9. oktober 2006 av Adey
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1: Nei 2: Svart på PS: Ikke stol på hva vennene dine sier om wow... Skjekk ut på worldofwarcraft.com. Ofte mye diskusjoner på alt slags saker som forandre kjønn, utseende, hva enn 7033362[/snapback] Hvordan kan du være så sikker på at det ikke skal komme? 7035342[/snapback] Det kan nok godt komme om ei stund, men det kommer ikke nå. Ingen kan si sikkert om at noe ikke kommer en eller annen gang i wow. Tror de fleste skyter segselv om det kommer frisør osv i wow..
MaxXRebo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "WTS Legendary Book Of The Jean Luke Repairdeux"- Use: Teaches you how to cut the authors famous hair style 7033599[/snapback] Hahaha
J@cob Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 haha, tenk å ha det som proffesion... 300/300 I frisør.. "WTS Legendary Book Of The Jean Luke Repairdeux" - Use: Teaches you how to cut the authors famous hair style 7033599[/snapback] hahahaha, fyr faen som jeg lo
DirtyBit Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Warning : if you start this proffesion you have a 60% chance of finding male characters atractive and a realy bad taste in clothes Endret 9. oktober 2006 av Darkey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå