Gå til innhold

N64 Goldeneye 007. Lignende til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Hei

Husker Goldenye til Nintendo 64 som noe av det beste spillet jeg har spilt.

Er det noe spill som er veldig lik goldeneye til pc?

7032945[/snapback]

nope,,sorry, ingenting kan måle seg med goldeneye

Skrevet

Kommer det ikke en Goldeneye Mod til HL2 da??

Eller er jeg på vidda nå.

Enig at Golden eye på N64 er et av de morsomste spillene jeg har spilt. særlig MP med 4 kompiser :love::love:

Skrevet
Blir vel mulig å få Goldeneye via Wii når den kommer, hadde ikke gjort meg noe hvis de hadde snik adda noe online play til det ;)

7037592[/snapback]

Veldig tvilsomt i og med at RARE sitter på rettighetene og, RARE er som kjent under MS sin vinger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Skal man spille goldeneye, må det være ORGINALEN, og det må spilles på N64 med en orginal N64 kontroller=) Spilte dette spillet til døde ;P var en racer på multiplayer =)

Du kan jo seff spille perfect dark, som kommer fra samme produsentene =) Men om det finnes et spill som kan matche goldeneye, det tviler jeg vel på.

Skrevet
Hallo, hva med Perfect Dark? :p

7038431[/snapback]

Er du rar eller? Det spillet suger... Goldeneye var bra men jeg savner det...

Men den modden til HL2, er jeg da nødt til å eie HL2?

7154411[/snapback]

Er DU rar? Perfect Dark eide noe så helt sykt, var desverre ikke like bra som Golden Eye, men hadde sykt bra gameplay, maps og våpen som ikke lå langt etter Golden Eye sitt.

Og ja, du må eie HL2 for å spille Golden Eye modden.

Skrevet

GoldenEye står nok som tidenes beste FPS-opplevelse for min del, makan til inntrykk det spillet gjorde på meg.Er også det spillet eg har lagt flest timer i, SP og MP-messig.

Perfect Dark var også utrolig herlig,men ikkje så revo. som GE. Begge spillene stå som favoritter hos meg ihvertfall :)

Skrevet

Kipe med sånne sånne type spill på konsoll på en tv er jo att en til en vær tid hvet hvor de andre er. Husker vi pleide og gå og stirre inn i veggen når vi skulle ta bakoholde og overaskelse angrep og slikt. Men var fett lika væl, bare mariokart som kunne hamle opp mot det på N64 syntes jeg.

Skrevet
Jeg snakket om Perfect Dark på 360, det sugde da...

7163006[/snapback]

Lett å vite det da ;)

Men ja, det spillet siest å vere møkk ja i forhold til orginalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...