Gå til innhold

Verdens beste band. Finale.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He! Ja, og 6+3=9. Ikke et vanskelig regnestykke.

 

Din konklusjon betyr at Pink Floyd er et mer anerkjent band på dette forumet enn Iron Maiden.

 

Iron Maiden nevnt i 1511 poster, mens Pink Floyd er nevnt i 1517 poster.

 

Hva kan det bety? Jo, det kan bety at begge bandene er omtrent like populære her, men at en god del av de som liker begge band foretrekker Pink Floyd og at det er grunnen til Pink Floyd har fått dobbelt så mange stemmer som Iron Maiden.

 

Det trenger på den andre siden ikke å bety noe som helst. Men da gjenspeiler heller ikke avstemmingen antall fans på forumet slik du vil ha det til. Det gjenspeiler rett og slett hva de som har stemt i denne undersøkelsen anser som beste band.

 

Mer statistikk:

 

-Nyhus- har nevnt det fulle bandnavnet "Iron Maiden" i 214 innlegg.

-Nyhys- har nevnt det fulle bandnavnet "Pink Floyd" i 27 innlegg.

 

neitakk har nevnt det fulle bandnavnet "Pink Floyd" i 269 innlegg.

neitakk har nevnt det fulle bandnavnet "Iron Maiden" i 72 innlegg.

 

Hva sier den statistikken? Den taler for seg selv....

 

 

-Nyhus- har nevnt "maiden" i 338 innlegg.

 

 

Over tid er det fort gjort å glemme og å huske feil. Når -nyhus- sier at jeg har påstått at det finnes flere Iron Maiden-fans på forumet her enn Pink Floyd-fans, så husker han feil. Her er det fulle sitatet av det som har fått -nyhus- til å huske feil:

 

det er uansett mange band, inkludert pink floyd, som får mer skryt på dette forumet enn iron maiden, med dette pleier du ikke å klage på.

Spis hatten din:

Søk etter "Pink Floyd" i musikkforumet

61 sider med treff

 

Søk etter "Iron Maiden" i musikkforumet

75 sider med treff

4503315[/snapback]

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Fans behøver ikke stemme på fanbandet sitt heller. Man bør stemme på det bandet man mener er verdens beste. Det er mange band her i verden jeg synes er bedre enn Pink Floyd (selv om jeg er storfan av Pink Floyd), men ingen av dem er blant alternativene. Verdens kanskje beste band er for min del uten tvil Rush. Makan til sammensveiset gjeng som fremfører på himmelsk nivå eksisterer ikke...

Lenke til kommentar

-RivjerN-: Da ville band som Velvet Underground, The Rolling Stones og The Who ha påvirket mer enn de har gjort. Verden hadde klart seg uten The Beatles, og vi hadde for eksempel unngått en god del svensktoppband som er tydelig inspirert av Beatles unge dager. Grøss og gru.

Når det er sagt, så var perioden 1967-> av The Beatles helt fantastisk.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
-RivjerN-: Da ville band som Velvet Underground, The Rolling Stones og The Who ha påvirket mer enn de har gjort. Verden hadde klart seg uten The Beatles, og vi hadde for eksempel unngått en god del svensktoppband som er tydelig inspirert av Beatles unge dager. Grøss og gru.

Når det er sagt, så var perioden 1967-> av The Beatles helt fantastisk.

7257521[/snapback]

 

Så Rubber Soul (1965) og Revolver (1966) regnes ikke som fantastisk ?

 

Jeg vil nå si at Rubber Soul var vendepunktet til The Beatles, og at perioden fra 65-> var fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...