Gå til innhold

Fjerde gang jeg leverer inn min konsoll. [X360]


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! Er jeg den eneste som har hatt samme konsoll siden desember eller? :grin:

 

Snodig så mange som var utsatt i detta forumet da..   :hmm:

7032509[/snapback]

Har min fra launchen jeg også. Virker som om de som først får problemer, gjerne får det flere ganger :)

7032671[/snapback]

 

 

og hva begynner vi tenke da? :whistle:

7032701[/snapback]

 

 

- at man ikke må hoppe på/sparke/slå konsollen. Søle pils over hele er heller ikke bra. Ei heller å booste powersupply til 420 V :p

Lenke til kommentar

Er det noe vesentlig forskjell på DVD avspillerne fra den gamle og nye versjonen av maskinen eller? Den første maskinen min fra november-05 hadde ingen (Og da mener jeg ingen) problemer da jeg spilte Saints Row. Den nye maskinen vil av og til ikke starte spillet, kryr av framedrops inne i spillet, og noen perioder der spillet stopper helt opp. Har kun merket det i Saints Row, men hvorfor må det være slik?

Lenke til kommentar
Da ble den hentet igår. Håper på en ny til uka eller neste der igjen.

 

Men fikk et slik nummer hvor jeg kunne spore pakken min, men den referer til Dell.com. Stemmer dette?

7068339[/snapback]

 

 

det må jo være en major skrive feil :ohmy:

 

 

er nok DHL.no.... prøv å skriv inn frakt nummer der

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
fint å lage enda en topic.............

7032007[/snapback]

Jepp, det treng me. Er ikkje utan grunn at PS fanboys har ved til å kasta på bålet sitt, når kver ein XBOX 360 eigar lagar ein topic pr. feil.

7033850[/snapback]

 

Hehe... "kver ein xbox 360 eigar lagar ein topic pr. feil"?

 

Det at du mener at ALLE xobox 360 eiere opplever feil, er vel mye bedre føde for ps fansen.... :tease:

Lenke til kommentar
fint å lage enda en topic.............

7032007[/snapback]

Jepp, det treng me. Er ikkje utan grunn at PS fanboys har ved til å kasta på bålet sitt, når kver ein XBOX 360 eigar lagar ein topic pr. feil.

7033850[/snapback]

 

Hehe... "kver ein xbox 360 eigar lagar ein topic pr. feil"?

 

Det at du mener at ALLE xobox 360 eiere opplever feil, er vel mye bedre føde for ps fansen.... :tease:

7068514[/snapback]

 

 

Fin teori, bare synd min 360 laget i Oktober 05 fungerer enda

Lenke til kommentar

Det varierer nok ifra konsoll til konsoll, person til person. Jeg har behandlet konsollen min pent to av tre ganger. Den ene gangen var det kompisen min som herpa nettverksporten. Men har ikke gjort noe utenom det vanlige, og har fått de kjente problemen. Eller, nå var den egentlig eneste gangen jeg har hatt de kjente problemene.

Lenke til kommentar

Dersom 360'en ryker går det fint å lage ny tråd, ingen gidder å lese på en tråd med XX sider, med bare uhell og elendighet..

 

Synes det er veldig viktig at folk forteller om de har problemer.

Vi så bare i starten av 360'ens livstid, hver gang noen fortalte om problemer, fikk dem til svar at ingen verdens ting var galt med xbox'en deres, problemet var brukeren, som forøvrig var en dust.

Nå vet de fleste her bedre, at det ikke nødvendigvis er brukeren sin skyld.

 

Det har gått ett år siden launch, forhåpentligvis ordner det seg snart, idet minste burde de begynt å ordne med mulighet til å innstallere vannavkjøling e.l. uten tap av garanti.

 

Uansett, lykke til Nordoleum. :)

Lenke til kommentar

Jeg får vel hive meg på bølgen for nå tok min x360 også kveld, tre røde ringer. Den er produsert 5.10.05, har stått godt ventilert og er pent brukt. Det jeg nå lurer på er hva som er beste fremgangsmåte for å få fikset dette så fort som mulig (splinter cell til helga), er det å ta kontakt med sjappa der jeg kjøpte den eller å ta kontakt med MS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Med mindre du kan få bytten på stedet der du kjøpte den, er det raskeste å ringe til MS selv. Må den sendes til reperasjon spiller ikke du SC denne helgen og tvilsomt neste uke heller for å si det slik.

 

 

EDIT: Var kansjke en slem måte å si det på... 1 til 2 uker tar det å få 360'en tilbake fra reperasjon. Den skal sendes til tyskland, så det er liksom ikke gjort i en fei heller.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...