Gå til innhold

Hvordan utfører du pushups og situps?


Hidden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det siste bildet var rett og slett perverst. Aldri i livet om jeg noensinne vil ønske å ha slike muskler, seriøst.

 

Uansett fall; Det er bedre å gjøre noen øvelser og kjenne det i musklene enn å drite i det og ta en time til foran PC´en :smile: Det krever tiltak, ja, men etter en kort stund blir det en vanesak. Jeg har trent regelmessig før, og vet godt hvordan det funker. Hadde faktisk vaskebrett og generelt velbygd kropp en gang i tiden. Før jeg kjøpte min første PC..

 

Benkpress ja, trente en del slikt i.. militæret. Alle som tar førstegangstjenesten må jaggu meg bruke litt tid i de flotte gratis treningslokalene i leirene. Husker ennå en virkelig stemningsfull joggetur ved flystripa på Værnes med en kamerat, natthimmel og banelysene var veldig sci-fi *mimre*

 

Om man har et tungt yrke, ser jeg en stor fordel i jevnlig styrketrening, det kan være biletten til god helse ved pensjon.

 

Inntil videre nøyer jeg meg med pushups, situps og trimsykkel. Formen er så pinlig dårlig nå at jeg må bare få av noen kilo og få den pokkers kroppen min til å forstå at jeg ikke har tenkt å la den visne bort helt.

 

PS* Ikke kjøp treningsapparat fra TV shop mkay? :grin:

Lenke til kommentar

Vell vi har en sånn litt sjuk Gymlærer som heter Kallas.

Gammel KGB agent som stod for trening av Russiske KGB soldater.

VI har værre krav en de som skal i militæret vi.

 

Vi må BTW da 50Armhevinger , 16 Pushups og sånne krav.

Er egentlig vant til det og det er faktisk morsomt og trene. Ikke selve treninga ,men når du er ferdig så er det bare SÅ digg og vite at du har presset deg litt lenger en dagen før.

Lenke til kommentar

Les:

 

Quote:



As most of you had heard reported from several sources earlier today, Gregg Valentino aka. Mr Synthol had died. He had reportedly passed on reasons unknown, Greeg has been Well thanks to MuscleMag reporting we are happy to say Gregg is alive and well.


However it turns out the real story was of a 20 yr old man who had passed away after injecting food oil and motor oil in his body to get the same effect of his idol, Gregg Valentino. The unpure oil got into his blood and killed him, he also mixed the oil with a large amount of steroids.



 

Lurer på hva som er inni hodet på en som sprøyter mat- og motorolje inni armene sine.

 

[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-11-07 14:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:


EnD.R.E. skrev (2002-11-07 14:35):

Quote:


Den 2002-11-07 09:55, skrev CFD:


Vi må BTW da 50Armhevinger , 16 Pushups og sånne krav.



:???:

 

50 situps mener du?

 

 

Forresten, han bicepsfyren var et jevla misfoster. Kan ikke skjønne at noen vil se sånn ut.

 

Neida.

 

50armhevinger

80situps

16pushups

7,9på 60m

3200m på Coopern

Lenke til kommentar

Hmm, trener taekwondo 2-3 gonger i veka, og her har eg lært litt av kvart;

 

1. armhevingar på fingertuppane, minimum 10 stk. er kravet me stiller på trening

2. armhevingar opp etter ein vegg (vertikale)

 

Sett bort ifrå dette så har me ein del varierande statisk-dynamiske mageøvelsar som er ganske interessante... Og ja, ein vert relativt sprek av det. :smile:

 

(Og ja, må berre sei det, det er ikkje antallet armhevingar som tell, det er kvaliteten) :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 04:20, skrev ShakaZulu77:

Bildet som EnD.R.E. posta er et manipulert bilde av kroppsbyggeren Kevin Levrone. Bildet som SnowDOG posta er av gærningen Gregg Valentino som faktisk ser sånn ut! Det gjør han fordi han sprøyter en syntetisk olje ved navn synthol inn i musklene.

Her er websida hans:

Enjoy!


 

Iiiik! Gal mann-alarm! Æsj og phøy.

*grøsse*

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 20:59, skrev kilogram:

2. armhevingar opp etter ein vegg (vertikale)


 

Med hodet nederst, regner jeg med (les: skulderpress).

 

Quote:


(Og ja, må berre sei det, det er ikkje antallet armhevingar som tell, det er kvaliteten)


 

Det gjelder for alle øvelser, sjø. :wink:

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-11-07 04:20, skrev ShakaZulu77:

Bildet som EnD.R.E. posta er et manipulert bilde av kroppsbyggeren Kevin Levrone. Bildet som SnowDOG posta er av gærningen Gregg Valentino som faktisk ser sånn ut! Det gjør han fordi han sprøyter en syntetisk olje ved navn synthol inn i musklene.

Her er websida hans:

Enjoy!


Nice research! det må eg si! Forresten så syns eg at disse bodybuilderne ikke er noe kule i det hele tatt. Foretrekker Ekte muskler som VERDENS sterkeste menn har. Mange av disse verdens sterkeste menn har store kropper uten å se så xtreme som disse bildene vi har sett. Ja noen ser til å med halvfeite ut men så er det ekte saker som kan løfte mye rart og tungt.
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 20:47, skrev SnowDOG_:

Nice research! det må eg si! Forresten så syns eg at disse bodybuilderne ikke er noe kule i det hele tatt. Foretrekker Ekte muskler som VERDENS sterkeste menn har. Mange av disse verdens sterkeste menn har store kropper uten å se så xtreme som disse bildene vi har sett. Ja noen ser til å med halvfeite ut men så er det ekte saker som kan løfte mye rart og tungt.


 

Enig. Sistenevnte er jo noen robuste karer som faktisk bare ser kraftig ut, men flytter både biler og fly. Bruker og være på TV. Men de som kaller seg for kroppsbyggere, de trener jo ikke for kreftene, men for og forme kroppen (til noe fælt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...