Gå til innhold

Var dette et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg har nettop kjøpt l DENNE

Sgal ikke ha den i en bil sgal ha den på romme mitt koplet til dataen... Så lurer jeg på om det er bra trøkk i denne subben, eller om det var et dårlig kjøp...

PS: Jeg er ikke så kresen på lyd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spørre ETTER kjøp er vel ikke akkurat det smarteste ;)

Den funker helt sikkert OK til prisen,.

Pass på å ikke ha den for nær PC utstyret ditt da den selvsagt ikke er skjermet......

Skrevet

Hehe ja vet :p

MEN! Må subben [KJØRES INN] å ikke ha den på fullt med en gang?

Men er det noen som har erfaringer til denne subben?

Skrevet
Hehe ja vet :p

MEN! Må subben [KJØRES INN] å ikke ha den på fullt med en gang?

7020541[/snapback]

Hehe, denne diskusjonen har vært oppe før, eg meiner det er heilt unødvendig å være forsiktig med volumknappen, men har du lyst å lese om dette så søk litt i denne kategorien.

Skrevet
Hva er delefilter??!!

Værsåsnill å svar :)

7023619[/snapback]

Delefilter deler lydfrekvensene som blir sendt ut av forsterkeren, og "slipper" bare ut noen frekvenser, i steden for å "slippe ut" både bass-, mellomtone- og diskantfrekvensene.

Skrevet

Alle forsterkere har som regel et innebygd delefilter, noe de kaller low pass filter. Dette vil som regel holde i massevis.

Så til subben, har ikke kjenskap til den, men den skal sikkert fungere greit nok.

Skrevet
Alle forsterkere har som regel et innebygd delefilter, noe de kaller low pass filter.

7031356[/snapback]

Han skal bruke i hus med vanlig stereo forsterker ;)

Det er nok ikke noe delefilter i den.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Må si meg enig med siste utalelse her, var ikke noe bra kjøp..

For det første, du må bygge kabinettet til subwoofern selv, og da må det gjøres beregninger.

For det andre, du må skaffe deg sterk nok forsterker, eltax'n du linket til er for dårlig, og du trenger som sagt et lavpass filter.

Er ikke noe sjakktriks og kjøpe noe man ikke helt forstår hva man trenger for å kunne bruke den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...