Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes tastene ser ok ut jeg. De er små og stikker godt opp fra resten av telefonen, samt de er veldig smale så da er de lett å treffe istedenfor at man treffer 2 knapper som man fort kan gjøre på samtlige andre SE-telefoner (stort sett). Også ser den jo enklere å skrive sms med om man f.eks har hansker på seg (som denne årstiden bringer med seg). Og itillegg blir telefonen mer "minimalistisk", ikke så mye dinger og knapper overalt som tar og krever større plass. (Dårlig formulert, mener at de lar det vært luft mellom tastene isteden for at de står tett i tett og dermed kan virke som de har klemt alt sammen for å få plass til alt).

 

Tror tastene er bra jeg, ellers hadde de neppe laget de på flere modeller. Så vi frykter nok heller bare det nye og ukjente, hehe... tror jeg da :thumbup:

Lenke til kommentar
Brukervennlig var kanskje feil ord, men for meg er det ganske viktig at tastene er gode og behagelige, da jeg skriver endel meldinger. Er fryktelig plagsomt med vonde taster på telefonen da.

7507091[/snapback]

Jeg støtter det du mener iverfall :thumbup: Har aldri likt små taster.. uansett hvor kjent man bilr med telefonen. Og så kunne jeg ønske at di dropper den joysticken.. heller en slags pad eller no.

Lenke til kommentar

Huff dette ser ikke bra ut Sony Ericsson.... Det går gal vei nå tror jeg. De bildene og det vi hører i denne tråden er ikke bra. Jeg gir meg med SE nå etter 10 mobiler fra dem og venter på Nokia N95 :cry: Jeg har Capser, t-skjorter og mye annet med SE logo på som jeg må gjemme nå... Jeg er skuffet. Synd de ikke klarte å følge utviklingen

Lenke til kommentar
Jeg har Capser, t-skjorter og mye annet med SE logo på som jeg må gjemme nå... Jeg er skuffet. Synd de ikke klarte å følge utviklingen
Jeg har selv Missing Link-bagen, og den er trygg fra å bli gjemt bort. Den står nok fint til en Elena*. :cool:

 

 

(* = M600-basert med cybershot branding, Wifi, 3.2 mega pxl cam, QVGA 30FPS.)

7519647[/snapback]

 

Elena høres bedre og bedre for hver gang, men så kjipt det er lenge til.

Lenke til kommentar
Jeg har Capser, t-skjorter og mye annet med SE logo på som jeg må gjemme nå... Jeg er skuffet. Synd de ikke klarte å følge utviklingen
Jeg har selv Missing Link-bagen, og den er trygg fra å bli gjemt bort. Den står nok fint til en Elena*. :cool:

 

 

(* = M600-basert med cybershot branding, Wifi, 3.2 mega pxl cam, QVGA 30FPS.)

7519647[/snapback]

 

Elena høres bedre og bedre for hver gang, men så kjipt det er lenge til.

7524021[/snapback]

 

Definer lenge.

 

:)

Lenke til kommentar

Heisann, veldig gøy å se at dere diskuterer nye og spennende nyheter, men det jeg lurer på og noe som jeg ikke føler at d har blitt sagt noe om er størrelsen på telefonene

vil vi få en etterlengtet liten :love: og funksjonsrik telefon ifra ericsson :love: ??

 

Hva med størrelsen på f.eks Nathalie? eller den nye walkmantelefonen som kommer med 3,2mp

Lenke til kommentar

Fra Esato-forumet:

 

Bilde av en prototype Bravia Slider telefon med DVB-H støtte for mobil TV:

 

braviaphonexq3.jpg

 

Om bildet er ekte eller ikke skal jeg ikke begi meg ut på.

 

 

Og ellers: Hvordan kan noen si at dere er skuffet over SE? Lenge før vi vet noe som helst konkret om hverken utseende eller endelige features på mobilene? SE har hatt vært først ute med ny teknologi og "sparket rumpe" på konkurrentene gang på gang.

Eksempler: S700i med 240x320 px display.. i 2004! Ingen var i nærheten på lang tid. K800i ble lansert i kvartal 2 i år, og er fortsatt den beste kameramobilen på markedet. Ellers har SE vært først med teknologier som bluetooth (T39), mms (T68i), gprs (R520m), osv, osv. Slapp bare helt av, SE kommer til å fortsette å innovere og gi markedet mobiler spekket med teknologi og features så det er ingen grunn til å pakke bort Sony Ericsson cap'en.

Lenke til kommentar

thklinge

 

Den er fake, eller dvs, vedkommende som har laget denne, skal angivelig ha sett the real deal, og så laget dette bildet du her viser til.

Den er ikke korrekt ifht hva "han" så altså.

:)

Bravia kommer til å være en branding, samme som Walkman og cybershot er det pr idag...

Har nevnt noe om det, og kommer til å si mer om dette etterhvert.

LCD skjermene med bravia teknologi sies å være WOW...

Det er allerede mobiler med bravia teknologi ute, på det japanske markedet riktignok.

Vi vil se disse om ikke veldig lang tid også her.

:)

Lenke til kommentar
thklinge

 

Den er fake, eller dvs, vedkommende som har laget denne, skal angivelig ha sett the real deal, og så laget dette bildet du her viser til.

Den er ikke korrekt ifht hva "han" så altså.

:)

Bravia kommer til å være en branding, samme som Walkman og cybershot er det pr idag...

Har nevnt noe om det, og kommer til å si mer om dette etterhvert.

LCD skjermene med bravia teknologi sies å være WOW...

Det er allerede mobiler med bravia teknologi ute, på det japanske markedet riktignok.

Vi vil se disse om ikke veldig lang tid også her.

:)

7548031[/snapback]

 

 

Fyrn som la det ut var ikke akkurat en engelskprofessor, og om han tegna den fra hukommelsen, hvorfor skulle han legge inn blitz-refleksjon i displayet? Er vel heller snakk om at han har redusert kvaliteten på bildet evt. redigert det slik at han ikke skal "gi bort" for mye.

 

 

Lord_Lars:

 

BRAVIA = Best Resolution Audio Video Integrated Architecture

 

Sonys branding for å indikere at produktet har meget høy video og billedkvalitet.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

NEWSFLASH:

 

Fra Esato:

 

 

 

Sony Ericsson introduces its second lifestyle of imaging communication with its second Cyber-shot™ phones – K900 and K890 camera phones deliver a greater level of imaging quality

21 December 2006

 

 

21 December 2006, London – Sony Ericsson takes digital imaging in camera phones to greater heights today with the launch of the K900 and K890 phones, the second handsets to carry the Cyber-shot™ brand, a true mark of imaging quality. Both are highly capable mobile phones with integrated 5.1 Megapixel digital cameras with Autofocus, Xenon flash and BestPic™ - Sony Ericsson’s unique imaging technology that allows you to capture exactly the moment you desire. K900 and K890 combine advanced image capture capabilities with high speed data transfer, making them perfect tools for shooting and sharing high quality pictures and videos. K900 is a dual-mode UMTS/GPRS phone and the K890 is a Tri Band EDGE phone. Both are available from Q1 2007.

 

"With this Cyber-shot™ phone we aim to improve on the success of the K800i lifestyle of ‘imaging communication’ by combining Sony Ericsson’s unique mobile applications and Sony digital imaging technologies,” said Rikko Sakaguchi, Senior Vice President, Product and Application Planning, Sony Ericsson. "Our aim has always been to innovate and create new values for the mobile life, and with this new Cyber-shot™ phone we will enable anyone to enjoy an even greater level of communication – taking quality pictures of anything, anytime and anywhere, and sharing their precious moments with others."

 

The versatile swivel design makes it easy to multitask between the K900’s/K890’s many functions, a feature which gives the phone an advantage over dedicated imaging devices. The direct function buttons get the user swiftly into Cyber-shot mode where it is possible to take advantage of the many new and innovative features.

 

The handsets have a classic Sony Ericsson design, with a large 2.3” screen and responsive, tactile keypad with a sleek and stylish dual front phone design. Turn the phones horizontally and there you have a digital still camera. Simply slide the active lens cover downwards and a user interface similar to that of a Cyber-shot™ camera automatically appears.

 

Tradition is carried over from the K800i by including BestPic™, which ensures that you never ‘miss’ an important picture. Press the shutter button once and get 7 full quality 5.1 megapixel pictures to choose from in a time sequence – 3 pictures before and 3 pictures after the actual image you captured. All 7 pictures are displayed as icons on the display. Simply scroll backwards and forwards through the 9 images and save the ones you like best.

 

The K900 and K890 offer full support for a complete digital imaging lifestyle. Printing is possible without the need for a PC thanks to PictBridge™, a feature that transfers pictures directly to a printer by using a USB cable. Storing and managing image files on your PC are made easy with the supplied Adobe software, and the phones are among the first to feature fully integrated Picture Blogging Blogging is growing exponentially as a way of sharing personal experiences with words and images, and Picture Blogging in K900 and K890 allows users to create and update personal blogs directly from the phone in just a few clicks.

 

Business users will find the K900 and K890 valuable work tools while out of the office and the functional Mist Grey casing fits neatly with the professional image. Full HTML browsing with RSS feeds and Google Search give you high-speed, graphic-rich Internet use. Support for standard push email and a connectivity suite comprising Bluetooth® 2.0, USB 2.0, Memory Stick Micro™ (M2™) and Mini-SD means that keeping in touch is effortless. A complete entertainment package including music player, 3D gaming and an RDS FM radio are also provided for business downtime or relaxation.

 

The Sony Ericsson K900 is a dual-mode UMTS handset while K890 is a Tri Band EDGE handset. Both products will be commercially available in Mist Grey and start shipping globally during Q1 2007. The variants in the market will be:

 

K900i - Dual mode UMTS (2100MHz) - GPRS 900/1800/1900 MHz for Europe, Asia Pacific, Middle East, Africa

K900c - Dual mode UMTS (2100MHz) - GPRS 900/1800/1900 MHz for Mainland China. (Launch dependent on availability of 3G services.)

 

K890i Tri Band EDGE 900/1800/1900 MHz for Europe, Asia Pacific, Americas

K890a Tri Band EDGE 850/1800/1900 MHz for Americas

K890c Tri Band EDGE 900/1800/1900 MHz for Mainland China

 

K900 and K890 – Features at a glance:

 

Imaging & Messaging

 

5.1 Mega pixel with Auto Focus Camera

Xenon Flash

BestPic™

Video and image stabilizer function

2.3” QVGA 262K TFT display

Active lens cover

Photo keys

Cyber-shot™ user interface

Memory for 100 pictures (at 5.1MP), 128 MB internal user memory

QVGA Video recording/playback (30fps)

Adobe picture/video PC SW

3x Optical zoom

16x Digital zoom

Auto red eye reduction

DPOF & PictBridge

Time line view of pictures

Picture Blogging (powered by Blogger)

PictureDJ ™ and VideoDJ™

Standard push e-mail (P-IMAP) support

VGA camera for Video Telephony

Entertainment

 

Music Player (MP3, AAC, AAC+, eAAC+ support)

Video Player

Stereo Bluetooth profile (A2DP)

Music DJ™

OMA DRM phase 1.x

Streaming Audio/Video

3D games

A/B buttons for horizontal games support

RDS FM radio

Connectivity

 

Bluetooth® 2.0

IrDA

HTML Full Browser with RSS readers

USB 2.0 Mass storage

External antenna connector

Memory Stick Micro™ (M2™) slot / Mini-SD™

Flight mode

Multitasking

USB cable, stereo portable handsfree and PC software in the box

Talk time: up to 9 hours GSM/3.5 hours UMTS

Standby time: up to 350 hours

Size: 117 x 48 x 11 (13) mm

Weight: 101 grams

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...