Gå til innhold

Xbox 360 Core til 1490,- billig ?


Lajdden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns også det er nokså billig. Er enig med deg NoLimit_^ , om du ikke er så avhengig av harddisk og trådløs kontroll, gå for Core ;)

 

Jeg kjøpte selv Premium for bare 2500,- Syns jeg fikk det nokså billig. Kjøpte den på en Ica Maxi butikk for litt siden. ;)

 

Edit: Ville selv gått for en Premium, men Core funker jo det også selfølgelig :D

Endret av hmz
Lenke til kommentar
Lurte litt, Jeg har en Hitatchi Pj-Tx 100 projektor og en forsterker fra harman kardon. Hvilken kabler trenger jeg får å få greit bilde og lyd til sakene?  Tenkte jeg skulle ha meg en premium box sak.

7006620[/snapback]

 

Du bruker komponentkabel fra 360'n til projektoren. Og så trenger du en optisk kabel for lyd fra 360'n (dvs si faktisk fra et uttak på komponentkabelen til 360) til forsterkeren din.

 

Komponentkabelen som følger med 360 premium pakken er ikke mer en 3meter tror jeg, og det kan bli litt snaut med projektor hengende i taket kanskje. Hvis du har komponent video inn/ut på harman kardon'en din (hvilket de fleste nyere forsterkere har) så kan du kjøpe en vanlig komponent kabel i tillegg på x antall meter, og la den gå fra forsterkerens video kompoent ut og til projektor, og la 360'ns egen komponentkabel gå til forsterkeren.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

hmm, er usikker på om det tilbudet gjelder enda. fikk tipset da jeg leste noe her på forumet at Ica Maxi skulle selge ut noen Xbox 360 til en billig penge, så da slo jeg til. har sikla på xbox 360 altfor lenge, så da fant jeg ut at jeg bare måtte slå til. men du kan jo hørre med en ica f. eks å spørre?

Lenke til kommentar

Ikke kjøp core! Har core selv og tro meg. Du trenger harddisk for nye oppdateringer. Live headset er 200 ,- og hardisken er 800,-. Dette er ting du burde ha som du mest sannsynlig må gå ut å kjøpe siden. Uansett må du ha et slags minnekort hvis ikke harddisk til 350,-.. Core har bare gitt meg ekstra utgifter. Du sparer på å kjøpe hele pakka med en gang

Lenke til kommentar
Har sittet litt på gjerdet og ventet på å finne et godt tilbud på Premium-pakken og kom over denne prisen på Lefdal.

Er dette et godt tilbud, eller kan jeg gjerne vente litt til ?

7005643[/snapback]

 

Er dette kun i enkelte butikker?? Hvilke evt. ?

 

Det gjelder vell ikke 1490,- lefdal.com ?

Lenke til kommentar
Har sittet litt på gjerdet og ventet på å finne et godt tilbud på Premium-pakken og kom over denne prisen på Lefdal.

Er dette et godt tilbud, eller kan jeg gjerne vente litt til ?

7005643[/snapback]

 

Er dette kun i enkelte butikker?? Hvilke evt. ?

 

Det gjelder vell ikke 1490,- lefdal.com ?

7015231[/snapback]

 

Var vel heller Lefdal i Sandnes som måtte justere for åpningstilbudet til Expert som nettopp har åpnet der. Synd, for jeg hadde tenkt på bruke finnerlønn-ordningen til Lefdal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...