Gå til innhold

beste minner fra WoW - Post dem her


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker første gang jeg spilt. lagde meg en dwarf hunter på dragonmaw siden alle mine kompiser spilte der. spilte på laptopen til pappa, som hadde aaaalt for lite ram, så det lagga som bare det! men jeg ga fortsatt ikke opp og satt kanskje fra klokken 5 til klokka 2-3 for og bli lvl 10:O ja, jeg brukte lang tid, men gikk rundt overalt. Prata med folk og bare satt og digga spillet helt. sjekket hver eneste lille hule som jeg kom over. åå, skulle gjort mye for å få den følelsen tilbake. ++ jeg skulle vært horde:(

 

60 mage i dag.. lvla en ud lock på bloodfeather til 20, så gadd ikke folka jeg spilte med og lvle på bloodfeather lenger, så den tanken ga jeg opp.

Lenke til kommentar

Jeg husker første gangen jeg fant en kiste med linen cloth oppi, og fant up hvor mye jeg kunne få solgt det for, 13 copper!! :w00t::D

Etter jeg fant ut det gikk jeg og Shizz Kebab rundt å lette etter kiste for å få tak i mer linen :!: var vel rundt lvl 5:P

 

Husker også da jeg fikk min første gull, følte liksom at jeg hadde evig med penger :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg husker første gangen jeg fant en kiste med linen cloth oppi, og fant up hvor mye jeg kunne få solgt det for, 13 copper!! :w00t:  :D

Etter jeg fant ut det gikk jeg og Shizz Kebab rundt å lette etter kiste for å få tak i mer linen :!: var vel rundt lvl 5:P

 

Husker også da jeg fikk min første gull, følte liksom at jeg hadde evig med penger :dribble:

7395079[/snapback]

 

Minner meg om da jeg ble helt gal av å finne ut hvor mye Wool ble solgt for. En venn som skulle levere inn wool i det rep questet (Hvor mange var det igjen? 40? 60?) og jeg ble jo helt gal for tenk så mye penger han kunna få hvis han solgte det til vendor!

Lenke til kommentar
De beste minnene mine fra WoW er selfølgelig helt fra starten. Jeg installerte spillet og gikk inn, det var en herlig følelse å logge inn. Spillet var så bra laget, alt sammen var så bra sammensatt. Lydene, textures og alt sammen var helt fantastisk! Første gang jeg kom til IF var også rått, så på alle lvl 60 folkene som hadde imba gear. Inspectet dem og så hvor tøffe de var. Helt utrolig! :D

 

En annen gang som er et av mine beste minner er første gang i Deadmines. Jeg var ganske noob, men vi klarte å cleare hele instancen. Det var en rå følelse å se boss etter boss ryke, og hvordan de forskjellige mekanismen og mobsene "jobbet" sammen for å skape en skikkelig "storyline" i instancen. :)

 

Jeg kan skjønne at folk ser på raidsituasjoner som beste minne, men for meg er det ikke det.

 

I raids så er det for eskempel når vi hadde whipet på fankriss en gang, og alle mobsa fra tunnelen kom stormende mot oss, fordi en hunter hadde feign deatha nede ved fankriss.  :!:

7388149[/snapback]

 

Fankriss? *boss* fra hvor?

Lenke til kommentar
De beste minnene mine fra WoW er selfølgelig helt fra starten. Jeg installerte spillet og gikk inn, det var en herlig følelse å logge inn. Spillet var så bra laget, alt sammen var så bra sammensatt. Lydene, textures og alt sammen var helt fantastisk! Første gang jeg kom til IF var også rått, så på alle lvl 60 folkene som hadde imba gear. Inspectet dem og så hvor tøffe de var. Helt utrolig! :D

 

En annen gang som er et av mine beste minner er første gang i Deadmines. Jeg var ganske noob, men vi klarte å cleare hele instancen. Det var en rå følelse å se boss etter boss ryke, og hvordan de forskjellige mekanismen og mobsene "jobbet" sammen for å skape en skikkelig "storyline" i instancen. :)

 

Jeg kan skjønne at folk ser på raidsituasjoner som beste minne, men for meg er det ikke det.

 

I raids så er det for eskempel når vi hadde whipet på fankriss en gang, og alle mobsa fra tunnelen kom stormende mot oss, fordi en hunter hadde feign deatha nede ved fankriss.  :!:

7388149[/snapback]

 

Fankriss? *boss* fra hvor?

7398799[/snapback]

 

aq

Lenke til kommentar

mitt beste minne er nok når ZG kom, men jeg ble litt deprimert og siden jeg trodde bare de mest über folka kom inn der.

 

Jeg husker også godt når warrioren min ble full epic, det var tider det.

 

men nå er jeg glad for at jeg har sluttet med det spillet, er ikkje avhengig av å spille det 10timer eller mer om dagen.

 

Nå er det tid til andre ting en bare PC :dribble:

Lenke til kommentar

var rimelig morro å fyre opp MC med 58 rogue alt... utallige ganger jeg døde pga skittent gear og lite hp

 

 

men beste må vel ha vært når jeg dinga lvl 10 og det var pvp i the barrens hver dag... jeg var så happy vis jeg klarte å skade noen i det hele tatt med bua mi:P

Endret av kalken
Lenke til kommentar

Husker en episode veldig godt, men det var fordi jeg var så utrolig teit.

 

Var ved juletider i fjor, og folk hadde fått tak i slike små pets (alver o.l) som fulgte etter de. Jeg hadde vært på ferie og hadde ikke fått med meg dette. Jeg startet opp WoW og logget inn på presten min som var i STV. Mens jeg grindet på en strand der så jeg en liten alv som lusket rundt meg. Jeg tenkte bare "WTF??", mens jeg observerte denne rare skapningen. Det jeg ikke skjønnte var jo at det var pet'en til en stealthed rogue.

 

Like etterpå ble det stunlock og corpse run på meg :(

Lenke til kommentar

Beste minne fra WoW tror jeg var da BGs kom. Jeg så lyset. Jeg er vant med at PvE kun er der for PvP sin del. Dette har vært en personlig preferanse fra Anarchy Online og helt tilbake til mine MUD-dager. Jeg synes WSG var helt konge og har siden hatt stor glede av BGs.

Lenke til kommentar

Tre ting som har satt spor i meg over min karriere.

 

1. Winterwolf Clan, min første rollespillsklan og fortsatt den mest gjennomførte RP-organisasjonen på Moonglade.

 

2. Første Warsong Gulch på Moonglade, den gang folk fortsatt rollespilte i battlegrounds.

 

3. Å slette mine level 60s, kansellere kontoen, og gå ut på laiv. :)

Lenke til kommentar
De beste minnene mine fra WoW er selfølgelig helt fra starten. Jeg installerte spillet og gikk inn, det var en herlig følelse å logge inn. Spillet var så bra laget, alt sammen var så bra sammensatt. Lydene, textures og alt sammen var helt fantastisk! Første gang jeg kom til IF var også rått, så på alle lvl 60 folkene som hadde imba gear. Inspectet dem og så hvor tøffe de var. Helt utrolig! :D

 

En annen gang som er et av mine beste minner er første gang i Deadmines. Jeg var ganske noob, men vi klarte å cleare hele instancen. Det var en rå følelse å se boss etter boss ryke, og hvordan de forskjellige mekanismen og mobsene "jobbet" sammen for å skape en skikkelig "storyline" i instancen. :)

 

Jeg kan skjønne at folk ser på raidsituasjoner som beste minne, men for meg er det ikke det.

 

I raids så er det for eskempel når vi hadde whipet på fankriss en gang, og alle mobsa fra tunnelen kom stormende mot oss, fordi en hunter hadde feign deatha nede ved fankriss.  :!:

7388149[/snapback]

 

Hahahah... vet du hva?

AKKURAT det samme skjedde oss i går også! :D

 

Og er det noen som lurer på hvordan noe slikt ser ut?

Vær så god, resultatet:

 

http://img329.imageshack.us/img329/5425/incvt7.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...