Gå til innhold

beste minner fra WoW - Post dem her


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Beste wow minne :hmm:

 

Det må ha vært på dwarf huntern min da jeg var rundt level 15-20. Siden jeg var så "imba" :p , å eide alle mobsa i loch modan tenkte jeg skulle ta meg en tur å utforske kartet. Så jeg tok trammen til SW og begynnte å løpe. Jeg løp gjennom en hel hau av zones, Westfall, duskwood og tilslutt helt ned til strangel thorn vale. Ble seffølgelig eid av alle mobsa, men det var så verdt det var så dødtstøfft å se den nydelige jungelen med pantere, tigere og raptore over alt. Klarte å "deadmansrune" til Booty Bay og hoppet på første båt til Ratchet.

 

Vel fremme i ratchet fant jeg ut at jeg skulle utforske litt på denne nydelige savanen :p (jeg hadde ikke følgt helt med når jeg spillte wc3 så jeg visste ikke at Kalimdor var Horde land (faktisk så hadde jeg ikke sett en eneste Horde)). Gikk rundt å eide mobs, så kom jeg til en liten landsby. Første jeg tenkte var :hmm: Crossroads, kansje det er en flightmaster der. Jeg løp over en liten hau og står mitt i XR med et titalls horde players rundt meg og NPCer som kommer stormende mot meg. DOOOOOH! Snudde tvert løp så fort de korte dverge bena mine kunne bere meg, hoppet på en båt i ratchet, løp rett til flight mastern i Booty Bay og fløy til SW. "Jeg skal aldri tilbake!" :blush:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Synes den tråden her fortjener litt mer oppmerksomhet.

 

Mitt beste minne tror jeg må være min første character, tauren hunter. Tror han ble lvl24 +-. Anyways, første gangen jeg var i Mulgore, Bloodhoof Village (fortsatt yndlings stedet mitt i spillet) og Thunder Bluff.

 

En annen ting jeg kom på. Første gang i MC med hunteren min, skulle få lov til å pulle thrash mobs, nervøs ja! Endte opp med å pulle thrash OG Baron Geddon :p Fikk lov til å prøve på nytt, etter vi wipet. Da klarte jeg det! /flex

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig endel gode minner, og de beste er også de første. 11. februar 2005 var en "stor" dag. Mitt og broderns første skikkelige MMORPG (hadde spilt AO opp til level 50 eller noe en gang tidligere) lå endelig i posten, og med såpass mange herlige minner fra betatestingen var det ingen tvil om at vi skulle spille retail heller.

 

Jeg husker godt da jeg fikk min første level 60-character. Føltes som en liten evighet, selv om det ikke tok så grassalt lang tid.

 

Husker også i tiden da jeg synes UBRS var "skummelt", og første gangen vi tok turen til Molten Core. Det var jo kjempemorsomt på den tiden da ikke "alle" tok MC, også var det jo faste raidedager på søndag fra 15:00 og ut. Handlet inn masse godis, brus og god mat og satt inne hele søndagen med raiding omtrent. Det VAR morsomt, men jeg innså fort at det ikke kunne fortsette slik. Likevel vil jeg si det er et godt minne.

 

Ellers var det også morsomt da jeg fikk min første level 60 horde-character. Likevel, selv om alle kameratene mine rerollet horde med meg fikk jeg aldri samme godfølelsen i Orgrimmar, Thunder Bluff, Undercity og andre hordeområder - og det har jeg vel forsåvidt ikke gjort ennå.

 

Ellers er et annet godt minne da jeg fikk skaffet sammen Outlands-gear til min første level 60-character (som jeg disenchantet alt gearet på for...tja...det må vel være snart et år siden. Det ER morsomt med paladin selv om dpsen min ikke er allverdens for øyeblikket, og det føles mer riktig for min del å spille Alliance - derav det gode minnet.

 

Kommer på tidligere gode minner hver gang jeg er innom Stormwind og Ironforge nå, og det er skikkelig allright. Bare synd jeg ikke har den samme guilden lenger =(

Lenke til kommentar

Gøyeste enkelthendelsen må ha vært da jeg downet Onyxia. Dette var mitt første og sikkert siste vellykkede 40-manns-raid.

 

I tillegg til at vi downet henne var jeg blant de 9 som overlevde, var jeg også magen i raidet som gjorde mest damage (vi var vel en 5 stykker).

 

For å gjøre det hele komplett lootet jeg også Ancient Tome of Grimoire med et 73 roll mot sikert 15 andre needere. =)

Lenke til kommentar

Mitt beste wow minne? har så mange minner :p

Men det jeg husker best er den gangen jeg møtte en fyr fra Nederland som het Groin :)

Vi satt nesten hele natta og questa, snakka og drepte horde :D

avtalte hver gang vi logga ut at i morra møtes vi kl 18.00.

Har blitt RL friends med han, han har vært i Norge en gang, og jeg skal til han til sommeren :D

 

Nest etter det var den gangen vi drepte den første bossen i MC :p (den gangen MC var STORT!) vi hadde slitt med å finne nok ppl i uker :( og endelig fikk vi det til, kommer aldri til å glemme da alle begynnte å skrike og juble på TS :D

 

Edit: Leif

Endret av ehby3003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...