Gå til innhold

beste minner fra WoW - Post dem her


Gjest

Anbefalte innlegg

Før jeg begynte å spille så jeg på en venn spille. Han var lvl 28 mage og skulle raide sunrock peak med guilden sin. Dette var før BG kom så det var dritkult å raide horde^^Husker jeg synes det var så heftig da jeg så en ork på mount.

 

Andre jeg husker var da jeg skulle "soloe" WC med en venn.. Han var shaman og jeg rogue, da vi kom til den store bossen på slutten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt beste minne er nok helt tilbake fra en av de første gangene jeg spilte wow. Hadde lånt acounten til en venn som skulle lese til eksamen, laget meg en dverg hunter. Var lvl 4 og kom til ironforge for første gang sent en kveld. Der traff jeg, av alle personer som spiller wow i denne verden, en barndomskamerat som jeg ikke hadde snakket med på over et år! (Hadde fått navnet på karakteren hans fra en venn).

Begge to ble helt satt ut, og hadde masse masse å snakke om når vi kom til hektene igjen. Han ble med og hjalp meg med et par quest i dun morogh (han var lvl 51). Etterpå gjorde vi som i gamle dager; gikk på pub å drakk oss fulle! Bare at dette var på pub'en i kjelleren på den lille plassen nedenfor ironforge. Endte opp med at begge danset på bordene!

Deretter tok han meg med vestover, ut av dun morogh, gjennom masse tuneller i fjellet, ned til wetlands og ut til havet. Utrolig spennende og fasinerende for en lvl 4 som aldri har spilt wow før!

Vi tok så båten tvers over havet til darkshore, så videre til teldrassil, og helt frem til startområdet for night elfs. Fikk en del kommentaret der, hehe. "What the f... is a lvl 4 dwarf doing here?" "How in h... did you get here?"

Da var klokken blitt 5 om morgenen og vi måtte gi oss for kvelden. Absolutt en natt jeg vil huske så lenge jeg kommer til å spille wow.

 

Men da jeg logget meg på dagen etter viste det seg at jeg hadde "fortrykket" meg litt. Hadde klart å forandre på home-lokasjonen slik at hs'en nå tok meg til den plassen i darkshore!

Slet en del dager før jeg klarte å ta meg tilbake til dverge-land etter det! :!:

Lenke til kommentar

Mitt beste WoW-minne

 

Da jeg og søs skulle på "sommer-ferie" til Darnassus (vi var jo humans, og alvene var jo:"Woooah!"), så endte vi opp i Eastern Plaguelands og tillslutt i Undercity (tja, vi var vel rundt lvl 20 eller noe, men vi stealth'a og sprint'a...ikke at det hjelper stort mot dødninghode-vakter). Men etter en lang tur så kom vi fram.

Lenke til kommentar

Den tiden jeg drev å questet i Stonetalon... *sukk*

Jeg husker da jeg drepte gnomen i Windshear, og da jeg grindet The Charred Vale etter krystaller fra elementals. Stonetalon Mountains er den beste plassen på spillet, etter Barrens. Du har akkurat begynt å føle spillet! At du må leve uten konstant /1 spamming. Stonetalon er en av plassene som har gitt meg mest spillerfaring.

Lenke til kommentar

Beste minnet mitt er..

 

Da jeg og kompisen min (12 paladin og 14 warrior) klarte å gå oss bort i Kalimdor. Og jeg hadde prestert å sette hearthstonen min i banken. Så vi gikk fra Darkshore til Theramore Isle der. Tok sin tid. Ble nesten ganka av en level 18 warlock !

Lenke til kommentar

tiden jeg brukte på å utforske hele Teldrasil de jeg nettopp hadde fått spillet bringer minner. De nydelige husene, de rolige stemmene til nelfene, musikken og trærne

 

 

jeg og noen kompiser hadde hørt noen rykter om en instance nord i eastern kingdoms. vi dro for og utforske (vi var aliance) da vi kom til ruins of lorderan,i tokk vi sjansen på å gå inn husker følelsen da vi kom in til tronen der uther drepte faren sin det var bare gåsehud. bringte minnen tilbake til reign of chaos :love:

Endret av drood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...