Gå til innhold

beste minner fra WoW - Post dem her


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror første ragnaros-kill var det beste... ingen større bosser toppet det tror jeg.. (muligens 1. anubkill var like spennende) jeg skalv så sinnsykt det var så spennende!! mest spennende øyeblikket i wow noensinne (og massiv multiorgamsme på teamspeak:P) vi hadde prøvd så jævli lenge og plutselig gikk alt helt smoooooth og deilig<3 åh... *minner*

 

ellers har jeg hatt masse masse morsomme øyeblikk. mange fine samtaler i /g, masse tragiske wipes (som han som mista musen sin på gulvet så den automatisk presset autorun så han pullet masse store ting på 40mansraidet og vi wipet:P og den gangen jeg ninjapullet cthun før vi var klare..++), masse nye opplevelser (som første gangen jeg så en "rød" mob i lavlvl-land og ble dødsredd) mange fine øyeblikk der jeg og peten min drepte skumle nye ting og masse krangler med kjærsten min over hvem sin skyld det var at jeg døde, masse fine raids med div. guilds osv osv osv...

Lenke til kommentar

Da jeg Lot være og heale Mt på onyxia og lot han død for og tanke resten av fighte (Restodruid)

 

 

eller da raid leader sa på kael "his gonna despawn now 1% i guess with our luck"

 

 

4% alle oppe

3% 1 døde

2% Mt døde

full nuke

1% despawna han -.-

 

det var så morsomt jeg holde på og dø av latter:P

Endret av Metaby
Lenke til kommentar

Nefarian killet var jevli digg for ikke snakke om twins wipa maaaaaaaaaaaaange ganger så engang eier vi de så hardt at man skulle trodd vi var laga for det..

 

Og den gangen jeg var noob og så en som fløy på windrider(så bare windridern da)

Og spurte kompisen min va det var, han sa at det var en ally som sendte petten sin til startområdet for å drepe lowbies;D

åssså var det den gangen jeg skulle på dass etter et wipe i aq 20 og da jeg var littt inne i instances sa jeg "brb, toilet" så skulle jeg skru av autowalk men trykke feil og gikk rett inni bossen og wipa raidet;D

Lenke til kommentar

hmm, kan jo være da vi skulle drepe azu (outdoor bossen)

Vi var litt få folk så vi invitet noen folk fra et annet guild som ville hjelpe til, blandt disse var det en dwarf female paladin.

Denne palaen dør under killet, vi har masse horde som står å se på å vil drepe han.

Alt går helt fint, men plutselig DIer den paladinen tanken vår å leaver raid.

Vi ble rett å slett møkk eid å wipe på 1% -_-

 

Etter det har vi alltid hatt 1% wipes så si hele tiden på nye bosser

Lenke til kommentar

Jeg husker godt første gangen jeg var i IF, hehe. Det var så rart der syntes jeg. gikk meg vill og alt det der. ble altfor stort for meg så begynte ikke bruke IF før jeg var lvl 40+. etter det har det vært mitt "hjem". var også mindre noobs der som spurte etter penger, noe som ikke er en ulempe.

 

Var jo også en utrolig følelse og komme til lvl 60. det virka så langt unna, men var jo ikke uoppnåelig.

 

Husker godt at jeg spinka og sparte på alt jeg fikk inn for og kunne trene til og bruke Epic mount. hadde kjøpt ram fra AV og den lå og støva ned i banken. men etter mye grinding, og mange billig kjøp på AH som ga meg gode intjeninger fikk jeg endelig dratt og brukt opp mine 720G (tror det var det det kosta). og ramen fikk endelig strekt på beina... Bruker ikke eks fra mount på LVL 40, for da fikk jeg 70G fra en kamerat slik at jeg fikk skaffa det. var en bedre følelse når jeg selv hadde klart og skaffa penga selv.

 

Slakta Ragnaros. det var en syk følelse det. så utrolig kult. virka så uoppnåelig, men gikk ned så lett. jeg var selv ikke med guildet første gang vi tok han ned. men andre gangen var jeg med, og han gikk ned uten problemer.

 

EDIT: Kanskje ikke beste minne, men noe jeg husker godt fra min første char. en Dwarf Hunter... Da jeg som lvl 35-40 hunter fant ut at konstant mating av dyret ikke var nødvendig (skjønte ikke at man skal fore dyret, vente en stund, så fore igjen). Gudane veit hvor mye penger jeg har kastet bort på unødvendig kjøp av mat :blush:

 

Da jeg endelig forsto at en hunter skal stå på avstand og gjøre skade, og at en hunter ikke er best egnet til mele. :blush:

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Jeg tror det beste minnet i den siste tiden var da jeg logger meg på min gamle nedstøvede prest på 60. Han på å falle av stolen da jeg så hvor sinnsvak elendig den var (3,2hp med buff!!) og lite av alle stats og ikke minst, det ekstremt elendige gearet den har / hadde (spilt litt og fått et par items).

 

Ellers var det herlig å nå 70 med locken :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...