Gå til innhold

beste minner fra WoW - Post dem her


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe  bare tuller med deg vet du ^^

^^ men men :=) spiller dama de? 

 

Flott:)

 

Nei hun spiller ikke, selv om hun sikkert kunne gjort det. Hun liker stort sett dem samme tinga som meg og mener ikke at jeg er syk i hodet pga at jeg digger wow, slik som ekskona gjorde.

7005779[/snapback]

 

hehe dama mi spiller også :love: men vi har verken Data eller nett atm :cry:

men får 2dataer og 20megabit linje sener :love: det blir kos :p

Lenke til kommentar
Ja så lenge dere koser dere med spillet sammen så syntes jeg bare det er koselig:)

 

Tradisjonelt sett har jeg sett på det at dama spiller som en uting, men det kommer nok som en følge av mitt havarerte ekteskap og eksens følelser for dataspill.

7005854[/snapback]

 

kjøp en konto til dama de og la hu prøve seg fram litt da ^^ ;) er gøy og spille sammen :=)

Lenke til kommentar
kjøp en konto til dama de og la hu prøve seg fram litt da ^^  er gøy og spille sammen :=)

 

joa men problemet er at hun bor på skolen hun går på og er bare hos meg ca 2-3 ganger i uken og jeg har bare 1 pc:) Og nettet på skolen hennes er ganske ustabilt og hun har en svak pc som ikke driver wow vil jeg tro. Vel..jeg har jo alltids den bærbare, men som hun sier selv så har hun egentlig ikke lyst å prøve da hun tror hun blir avhengig hehe, for hun har mer enn nok å gjøre på ellers liksom. Vi må jo også få tid til å se film sammen hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

Har flere kamerater som bor i parforhold der begge spiller. Fungere oftest meget bra faktiskt. Blir jo litt krangling på dem når unger skal passes da :p

 

On-topic: Første raggy kill, Vael etter 2 mnd stanging, Patchwerk. Men har aldrig blitt helt vill etter å fått loot igrunn, men kan jo ikke stikke under stolen med at jeg ble veldig glad når jeg fikk rejuvination gem i BWL etter nesten 1 år på farm.

Endret av Phyx
Lenke til kommentar
kjøp en konto til dama de og la hu prøve seg fram litt da ^^  er gøy og spille sammen :=)

 

joa men problemet er at hun bor på skolen hun går på og er bare hos meg ca 2-3 ganger i uken og jeg har bare 1 pc:) Og nettet på skolen hennes er ganske ustabilt og hun har en svak pc som ikke driver wow vil jeg tro. Vel..jeg har jo alltids den bærbare, men som hun sier selv så har hun egentlig ikke lyst å prøve da hun tror hun blir avhengig hehe, for hun har mer enn nok å gjøre på ellers liksom. Vi må jo også få tid til å se film sammen hehe :thumbup:

7005924[/snapback]

 

hehe ^^ ok da så ;) man blir fort avenging ja ^^ dama mi spiller atm warlock da ^^ og jeg rogue :p men spiller mest på min frost mage nå da:=)

du da?

Lenke til kommentar
hehe ^^ ok da så  man blir fort avenging ja ^^ dama mi spiller atm warlock da ^^ og jeg rogue  men spiller mest på min frost mage nå da:=)

du da?

 

Lvl 60 DPS warrior som main. ellers en lvl 59 hunter som jeg leker meg med slik at jeg ikke blir lei av warrioren min:)

 

Til trådstarter. Beklager litt OT, men det er jo egentlig minner vi snakker om:)

Lenke til kommentar
hehe ^^ ok da så  man blir fort avenging ja ^^ dama mi spiller atm warlock da ^^ og jeg rogue  men spiller mest på min frost mage nå da:=)

du da?

 

Lvl 60 DPS warrior som main. ellers en lvl 59 hunter som jeg leker meg med slik at jeg ikke blir lei av warrioren min:)

 

Til trådstarter. Beklager litt OT, men det er jo egentlig minner vi snakker om:)

7005978[/snapback]

 

 

hehe ja glemer aldri når jeg fikk Arena grand master trinketen ^^

har en liten Fetish får Trinketer så har en god del av de :D elsker de :p gøye saker ^^

Lenke til kommentar
trinkets ja:) som engineer så har jeg mange gode wow minner med trinkets:)

7006019[/snapback]

 

hehe tøffeste trinket må vel være arena grand master (viser at du har gjort noe får og få den)

 

og så har du jo også den beste questet :p får og få Carrot on stick :p haha :love:

 

ellers er jo cannon trinket fra cannonmaster willy tøff^^

Lenke til kommentar
Jeg må nok si SW, når jeg kom traskende inn der med min lvl 5 warrior for 1.5 år siden (elelr enda lenger siden..release)

 

Også når jeg var DPS MT og tok ned Baron 45 min i strat. tror kanskje dette var mitt største øyeblikk. Eller når OEB droppet for meg for ca 3 uker siden. Dama trodde jeg hadde klikket da jeg hjublet og hylte og nesten begynte å grine foran pc'en mens hun satt å hekla:) Hun kom bort å spurte om et dataspill virkelig kunne bety så mye, men hun smilte og forsto meg når hun så tårene i øynene mine og gleden i mitt ansikt.

7005626[/snapback]

 

rofl! :no:

Lenke til kommentar

Har to, det første er når jeg gjorde BFD for første gang. Var den første instancen jeg gjorde. Kommer aldri til å glemme det, nesten så jeg husker alt som droppa. Det andre er når jeg møtte en arti kar i STV, etter det har vi farma osv. sammen hver dag nesten. Er ikke han online blir det nesten instant log-off på meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...