Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si den banninga virka veldig påklistra ja. Og ensformig. Morsom i starten men latterlig i de andre klippene. Skulle klart å banne mannen under stolen 4 ganger, men så er jo jeg lofoting fra bygda, så bannskap ligger meg nært til hjerte :p

Skrevet

"Oh wait! Bimmy and Jimmy? How they make a mistake like this? Bimmy isnt even a real name! :D

Underholdende videoer men jeg synes han er morsommere når han ikke banner i hver eneste setning. :thumbup:

Skrevet

har lagt den i første post nå. :)

Ganske så meningsløst objekt, den hansken ja. Joda, litt artig hadde den sikkert vært om den hadde fungert, men likevel... Hva er liksom vitsen med å veive rundt med arma når du spiller slike spill? :p

Skrevet (endret)
har lagt den i første post nå. :)

Ganske så meningsløst objekt, den hansken ja. Joda, litt artig hadde den sikkert vært om den hadde fungert, men likevel... Hva er liksom vitsen med å veive rundt med arma når du spiller slike spill? :p

7353794[/snapback]

Hm tenker litt på det når jeg ser wii'en også. Har ikke prøvd den, men forestiller meg at man blir relativt sliten i armene etter en lang spilleøkt :)

edit: Innlegg nr 900. :o

Endret av the_zombie
Skrevet

Tja, nå er Wii-kontrolleren litt overdrevet da. Det er ikke i alle spill at man skal sitte og veive sånn med armene. Dessuten er Wii-kontrolleren litt mer logisk ordnet. Når man spiller tennis, så beveger man kontrolleren som om den var en racket, og ikke på noen annen, mer ulogisk måte.

Skrevet

Enig i at banniga kan bli litt pinlig berørende til tider, virker som om han tror at den er det folk synes er morsomt.

Men poengene han har på noen av de dårligste spillene er utrolig morsomme, Castlevania II står som en soleklar favoritt for min del, kanskje fordi jeg satt og tenkte akkurat det samme da jeg spilte det for 15 år siden :p

Skrevet

Morsomste i hele Power Glove-videoen var vel da ANN faktisk klarte å lande et fly i Top Gun. Jeg mener, bare se hvordan han måper i sjokk :!:

Skrevet
Morsomste i hele Power Glove-videoen var vel da ANN faktisk klarte å lande et fly i Top Gun. Jeg mener, bare se hvordan han måper i sjokk  :!:

7358071[/snapback]

Absolutt, spessielt morsomt etter at man ser hvordan han strever så sykt med det i top gun videoen :p

Skrevet (endret)

digger disse videoene, gleder meg mer til at neste episode av dette kommer, enn jeg gleder meg til lost episodene, hehe.

har aldrig ledd så godt av en video noengang, powerglove videoen var den råeste hittil, morro når han flekka av seg hansken og gikk over til kontrollen istede, hehe.

Endret av marius90
  • 2 uker senere...
Skrevet

Eg synest nokon av dei seinare omtalane ikkje var heilt på samme høgde med dei første...so tok det seg opp att ein god del med PowerGlove-videoen. Og no...

:!: :!: :!: Denne var knallbra...og faktisk litt oppklarande. :)

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...