Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg Kimmag (låner en acc siden jeg er banna på den andre (er det lov?) ) Har kjøpt meg WoW, ble lei av å spelle på privat server! Jeg kobler meg opp på Sylvanas PVP, og kommer på Character menyen. Jeg prøver å lage en fyr, men kommer ikke veldig langt! etter hva jeg forstår, er det fult, hvor lang tid kan det da at den går vekk? Dette kommer opp: Moddis ikke steng denne, selv om dere har banna Kimmag brukeren i 3 mnd. Si heller ifra hvis det ikke er lov! Kim Endret 7. oktober 2006 av Mystic Dragon
Azurathus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du kan jo bare lese det som står da. Serveren har kø og derfor er det ikke mulig å lage nye characters. Du får vente til en tid på dagen med færre folk.
Swolebraham Lincoln Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du må lage en char. på en annen server, eller vente litt.
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Men faen, jeg vet hva som står, jeg lurte på HVOR lenge jeg måtte vente Peak Hours sier meg mye...
Reached Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 det er tider det er lite folk på serveren ...
Tmz Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 faen er du blind? les hva som står der! 7000980[/snapback] Vitsen med å være så gretten a, prøv å hjelp gutten istedet.
hallgeirl Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Peak hours er de tidene på døgnet det er mest folk. Vil tro det er ca. kl. 6 og utover til 11-tida, eller noe rundt der. Prøv igjen tidligere på dagen, eller senere på kvelden... eller enda bedre, lag deg en character på en annen server som ikke er full, så du ikke bidrar til enda større kø på serveren
Mystic Dragon Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Hvis jeg ikke for det til å funke i dag, skal jeg teste før jeg stikker på skolen imorgen Er det noen her fra Forumet som speller på Sylvanas?
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du kunne nevt at du spiller på Sylavanas i samme farta da eller?
random_wannabe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Håper for guds skyld det ikke er snakk om Grim Batol, for vi er fulle nok fra før
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Så lenge du holder ddeg unna frostwhisper kan du joine hvilken som helst server.
Theoneask Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Så lenge du holder ddeg unna frostwhisper kan du joine hvilken som helst server. 7002389[/snapback] QFT! Men seriøst då, betre å joine ein low/med server
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) bare lag den charen på Sylvanas du jeg er i en ganske bra low lvl guild <Orranis> den har tilogmed egen hjemme side: Orranis Guild bare /w Sarcoex når du kommer på så kan du få joine guilden, og kanskje noen gull hvis du spør pent btw det er på Horde Endret 4. oktober 2006 av andrenilsen
smultr1ng Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 faen er du blind? les hva som står der! 7000980[/snapback] PMS-Alert!
phnx85 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Såvidt jeg har forstått det, når en server har status som full går det ikke å lage nye karakterer hvis det er kø ved innlogging. Prøv igjen sener, f.eks sent på kvelden/natten, da er det som regel ikke kø.
Swolebraham Lincoln Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Håper for guds skyld det ikke er snakk om Grim Batol, for vi er fulle nok fra før 7002320[/snapback] Ja,var nr. 465 i kø i går kveld.
DirtyBit Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Men faen, jeg vet hva som står, jeg lurte på HVOR lenge jeg måtte vente Peak Hours sier meg mye... 7000997[/snapback] bruk hue prime time = når folk raider, kommer hjem fra jobb/skole... dvs, lag en character rett før du legger deg, rett før du drar på skole/jobb
MrLee Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 er ikke så bra å lage char på en server som har kø på prime time uansett. Vil du spill eller vente i kø lissom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå