øl_i_tastaturet Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Ja, men det var snakk om enten warrior eller rogue
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Når jeg sa at Jeg har en lvl 26 Rogue, var det fordi at det var vennen min som skrev, men så gikk han... Jeg fortsatte å svare, og leste alt opp via TLF. Han takker for alle svar, og har bestemt seg for Roguen sin!
Hel Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 ROGUE Fordeler: Kan snike seg rundt, kan stjele, kan slå noen i knollen, danse foran dem, le for så å smelte inn i skyggene igjen før stakkaren kommer til seg selv igjen. Rogues gjør høy skade og tåler litt. Dersom en rogue får mye bank kan de ofte komme seg ut av det med vanish, blind eller tilsvarende. Som rogue kan du ofte selv bestemme om du vil sloss (PvP) eller ikke. Warrior er mer begrenset på dette området. Dersom du er elendig i PvP kan du likevel slå de fleste om du brenner av alle cooldowns du har Som rogue blir du aldri bedt om å være main tank, den værste sjebne du kan få Ulemper: Det er mange rogues. Veldig, veldig mange rogues. Du kan få problemer med å få guild, eller plass i raid. Du tåler mindre bank i melee enn en warrior. Du er mer avhengig av å få startet kampen på dine premisser enn mange andre klasser. Du blir sett på som en skitten tyv av jenter og de vil ikke være med deg. WARRIOR Fordeler: Du bruker rustning og jenter ser beundrende på deg. Du tåler en trøkk. Du tåler tilogmed to trøkker. Du blir ofte invitert med i raids som main tank og det er fett intil du innser... Ulemper: ...at dette betyr prot spec og at du må respecce hver gang du vil PvPe (sloss mot andre spillere, også kalt "å leve livet"). Du blir kitet av gud og hverman frem til du er lvl 30, så hold deg på trygg grunn eller gå i grupper.
Pug Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Casters har faktisk mer armor enn rogues, eller i det minste omtrent like mye. Stikkord: Frost Armor, Demon Armor og Inner Fire. WARRIORFordeler: Du bruker rustning og jenter ser beundrende på deg. Du tåler en trøkk. Du tåler tilogmed to trøkker. Du blir ofte invitert med i raids som main tank og det er fett intil du innser... Ulemper: ...at dette betyr prot spec og at du må respecce hver gang du vil PvPe (sloss mot andre spillere, også kalt "å leve livet"). Du blir kitet av gud og hverman frem til du er lvl 30, så hold deg på trygg grunn eller gå i grupper. 7000126[/snapback] Tja... "Ofte invitert med i raids som main tank"...? Altså som at du må tanke i 5mans grupper? Du kan tanke i 5mans/10mans instancer uten problemer med DPS spec. Du kan tanke i Zul'Gurrub/AQ20 uten problemer (for det meste i hvert fall). Du kan tanke i MC med DPS spec uten problemer. Alt avhengig av gear selvfølgelig, men ultimate blue gear i ZG/AQ20 --> tanke med DPS spec går greit, osv oppover. Altså. Warrior og tanking betyr ikke nødvendigvis prot spec. Hva i all verden får deg til å skrive det? I end-game guilds er det også (mange) flere DPS warriors enn prot spec warriors. Edit, on topic: Warrior og rogue er utrolig morsomt begge to. Levle opp begge to, det gjorde jeg Endret 4. oktober 2006 av Pug
Tmz Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har prøvd begge classene i lvl 60 og synes rogue er helt klart morsomst.
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på?
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Snakker du til meg?
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Snakker du til meg? 7001718[/snapback] jepp
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Snakker du til meg? 7001718[/snapback] jepp 7001746[/snapback] Jeg bare komenterte at rogues har relativt høy armour. Jeg har da aldri spilt verken rogue eller warrior. Jeg er Warlock jeg. Jeg nevte da ikke med et ord at rogue er morsomst?
Poor Leno Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Snakker du til meg? 7001718[/snapback] jepp 7001746[/snapback] Jeg bare komenterte at rogues har relativt høy armour. Jeg har da aldri spilt verken rogue eller warrior. Jeg er Warlock jeg. Jeg nevte da ikke med et ord at rogue er morsomst? 7001779[/snapback] Aha! De kan du se! Jeg snakket ikke til deg, mann Sorry! Snakket selvsagt til bjorshol!
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 En så alt for lang quote var her. 7001793[/snapback] Ok da var det ute av verden.
øl_i_tastaturet Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Absolutt ikke. Men hvis du gidder å lese hva jeg skrev så skjønner du kanskje. Jeg skrev til slutt: "Enkelt og greit? Ja" Er selvfølgelig mange andre grunner for at jeg liker rogues bedre........... f
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) For å tilby min relativt subjektive mening: Har spillt en warrior til level 60 og det er noe spesielt med å se de gale MS/OP critsene man kan få på relativt medium utstyr på lvl60. Jeg pleier som regel å ligge over dps classene hvis jeg får lov av mine kamerater å "dps-tanke" Jeg tror begge to er ganske gøy, kommer nok an på hva han kameraten din liker. Derfor vil jeg anbefale han og levle begge classene til rund lvl30 og se hva han liker best. Når det gjelder race, så er alliance helt obviously easymode og er like ryggradløst som å spille på en pve server EDIT: Det er nok ingen "uber" race, men Troll er ihvertfall den dårligste. Angrer så jysla på at jeg tok Troll og ikke UD prest. Vel Shitt au, bruker aldri racial allikavel, klarer meg fint. Endret 5. oktober 2006 av Killer_DT
Overguard Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Rouge er best *lol* Alle et at warriors er gamle hermetikk bokser med joika kaker *lol*
MrLee Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Plate, mail, leather, cloth Leather er i nedre del av skalaen..dvs lav .P
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har aldri het forstått hvorfor, men jeg er virkelig ikke fæn av undead... Jeg har en troll priest, en orc warrior, en tauren druid, og nå en troll mage... Merkelig
MittParadoX Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Rogue= høy dps, lav armor, (utrolig fett å spille, etter min mening)Warrior=høy dps, høy armor, (ikke så fett å spille, etter min mening) enkelt og greit? ja 6999780[/snapback] Rogues har da ikke "lav" armour har jo mer ann casters. 6999845[/snapback] Så det er morsomere å være rogue fordi de har mindre armor enn warriors? Er det alt du finner på? 7001450[/snapback] Snakker du til meg? 7001718[/snapback] jepp 7001746[/snapback] Jeg bare komenterte at rogues har relativt høy armour. Jeg har da aldri spilt verken rogue eller warrior. Jeg er Warlock jeg. Jeg nevte da ikke med et ord at rogue er morsomst? 7001779[/snapback] Aha! De kan du se! Jeg snakket ikke til deg, mann Sorry! Snakket selvsagt til bjorshol! 7001793[/snapback] Bare for og quote litt mer
Phyx Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har aldri het forstått hvorfor, men jeg er virkelig ikke fæn av undead... Jeg har en troll priest, en orc warrior, en tauren druid, og nå en troll mage... Merkelig 7004946[/snapback] Siden så syns jeg undeads er så uhorvelig stygge! Liker orc'er best på horde siden da orc racial skills eier hart i PvP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå