Bredoc Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Spill begge klasser. Prøv og feil. Finn ut ulemper og fordeler selv. Velg den du liker best.
DirtyBit Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg har aldri het forstått hvorfor, men jeg er virkelig ikke fæn av undead... Jeg har en troll priest, en orc warrior, en tauren druid, og nå en troll mage... Merkelig 7004946[/snapback] Siden så syns jeg undeads er så uhorvelig stygge! Liker orc'er best på horde siden da orc racial skills eier hart i PvP. 7006563[/snapback] Undead racial > or racial.. anti fear + hp regen skill vs stun resist undeads skal være stygge, er det som er hele meninga, levende lik skal ikke være stiv pynta med sikkelig kul looks eller... lol er zombier for f... Btw, anbefaler rogue.. høy dps , og i hemo build eier du warriors lett hvis gearet ditt scaler... og ja det er mange roguer 50% av dem er 14iser som søren ikke greier å spille classen sin, er en skam å se roguer i T2 bli eid av andre roguer i blues.. Endret 6. oktober 2006 av Darkey
gamer73 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Før man velger rase og klasse så syntes jeg man kanskje burde sette seg ned å finne ut hvilke valg du føler du kan leve/spille med i lang tid. For min del var det aldri aktuelt å spille noe som helst på horde-siden, da jeg på en måte rollespiller for meg selv at horde er onde og fienden. Så da var alle horderaser ute av valglisten. Neste punkt er hvilken rase jeg kan spille og føle meg vel med på allianse-siden. Vel for min del så liker jeg aller helst å spille menneske uansett spill, så valget var egentlig ganske klart for min del. Neste punkt er klasse. Vel..jeg må si at jeg stort sett alltid har valgt en slags warrior klasse uansett spill også. Og i stedet for å prøve noe nytt og spennende så satset jeg på det sikre, på det som jeg viste at jeg ville trivdes med i lengden. Så jeg valgte Human warrior som main. Og i ettertid har jeg bare blitt mer og mer klar over at dette var det rette valget for meg. Samt at human racial med + 10 på reputation og +5 i sword skill passer perfekt til en dps warrior som meg selv. Som dere skjønner så hadde jeg egentlig bare ett valg når det kommer til valg av klasse og rase. Men jeg syntes ikke det er dumt å sette opp valgene slik jeg gjorde for å kunne rettferdiggjøre valget dere tar. For meg var valget veldig enkelt, men jeg skjønner godt at det er mange der ute som ikke tenker som meg, men da er det greit å få luket ut hvilke klasser/raser man ikke vil spille, før man må ta det vanskelige valget. Endret 6. oktober 2006 av gamer73
Walts Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 skal du være priest og alliance er iallefall dwarf det man skal velge grunnet fear ward, som tank på alliance mener jeg at human er bedt +5 sword skill er konge for tanking og 10% mer rep hjelper det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå